Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Sledovanosť: Fenomenálni Oteckovia, Vlci dozavýjali a nadpriemerné Prázdniny

Jojke sa podarilo nadviazať na úspech Prázdnin, premiéra druhej série dosiahla podobný úspech ako prvá séria. Oteckovia na Markíze sú kráľmi obrazoviek.

22.02.2018 12:00
Oteckovia, Foto:
Markíza môže byť s Oteckami spokojná. Sú kráľmi obrazoviek.
debata (11)

Prvá epizóda druhej série Prázdnin si v stredu od 20:35 si vybojovala až 27.3% podiel na trhu, čím takmer zopakovala čísla z úvodnej série. Celkovo si stredajšiu premiéru pozrelo 476-tisíc Slovákov.

Tá dosahovala v priemere 30% podiel s 535-tisícmi divákov. Úplne prvú časť si nenechalo pred rokom ujsť až 693-tisíc divákov s takmer 40% trhovým podielom. Druhá séria sa začala veľmi sľubne a seriálu neuškodila ročná prestávka vo vysielaní. Ďalšia epizóda bude vysielať v piatok večer.

Markíza je naopak neprekonateľná počas podvečerov, ktorým neohrozene a fenomenálne kraľujú Oteckovia. Denný seriál naplno opantal slovenské domácnosti. Štvorica Oteckov dokazuje z týždňa na týždeň, že vie prilákať čoraz viac divákov a ratingy stúpajú do rekordných výšin. Spočiatku začínali na 9% ratingu a 30% trhovom podieli. Už počas januára sa začali čísla zvyšovať, čo potvrdil aj február.

No záver druhého mesiaca vysielania ukázal, že Oteckovia sú nezastaviteľní a dokážu čoraz ľahšie búrať ďalšie a ďalšie méty v rebríčku sledovanosti. Deväťpercentný rating im už dávno nestačí. Aktuálne stabilne dosahujú 10 – 11% rating a trhový podiel 36%, dokonca v predchádzajúcich dňoch dosiahli 38% podiel na trhu. K magickej 40 sa teda približujú čoraz častejšie.

Neúspechom, podľa všetkého, sa skončia Vlci. Tí sa prepadávajú do čoraz nižších hodnôt a keď to takto pôjde ďalej, záver seriálu už nikto ani sledovať nebude. Zo začiatku sa seriál javil ako úspešný projekt, po dvoch mesiacoch vo vysielaní Vlkom došiel dych. V hlavnom vysielacom čase zrejme do zavýjali a budú musieť ísť do menej atraktívneho času. Posledné výsledky hovoria jasnou rečou. Vlci dosiahli len 3.5% rating a trhový podiel ledva 12%. A to je naozaj veľmi málo nato, aby sa mohli udržať v prime-time.

© Autorské práva vyhradené

11 debata chyba
Viac na túto tému: #prázdniny #televízia JOJ #TV Markíza #vlci #oseriáloch #Oteckovia