Sledovanosť: Vlci sú silnejší ako Divoké kone, Oteckovia si držia nadpriemer

, 04.01.2018 07:00

Ostrý súboj medzi televíziami pokračoval aj v prvých dňoch roka 2018. Markíza bodovala na Nový rok s premiérou Oteckov a Susedov, o deň neskôr štartovali Vlci na Jojke.

Dlhoočakávaná dráma na Jojke sa predstavila rovno v dvoch častiach za sebou a takmer neprerušovaná reklamnými brejkami. Prvá reklama sa objavila až okolo 22:00.

Prvú epizódu si v utorok od 20:35 pozrelo 289-tisíc divákov z cieľovej skupiny 12 – 54 rokov pri trhovom podiele 21,5 percenta. V skupine 12+ to bolo 588-tisíc ľudí (24,2 %).

Druhú epizódu od 21:20 sledovalo 276-tisíc divákov v skupine 12 – 54, trhový podiel – 21,5 % a 563-tisíc v širšej cieľovej skupine 12+, podiel – 24,7 %. Z týchto výsledkov vyplýva, že Vlci majú za sebou úspešnejší štart ako svojho času Divoké kone.

Diváci sa môžu tešiť na premiérové epizódu Vlkov ešte aj vo štvrtok večer.

Oteckovia na Markíze si udržali nadpriemerné hodnoty aj počas druhého dňa vysielania. V utorok ich videlo 269-tisíc divákov v skupine 12 – 54 pri podiele 26 % a 470-tisíc v 12+ pri podiele 24,1 %. Pre porovnanie. Prvú časť si pozrelo 408-tisíc mladších divákov (30,5 %) a 637-tisíc celkovo (27,2 %).

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#vlci #TV Markíza #televízia JOJ #Oteckovia #oseriáloch
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku
Ponuky zo Zľavy.Pravda.sk