Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Superstar stále na kolenách? Podarilo sa Markíze zvrátiť blížiacu sa katastrofu?

Minulý piatok televízia Markíza uviedla druhú epizódu novej série Superstar a upierali sa na ňu zraky nielen divákov, ale aj samotnej stanice. Zrejme s malou dušičkou kompetentní sledovali, či sa k speváckemu formátu vrátia diváci.

16.09.2021 07:00
Superstar, Foto:
Druhá epizóda zvrátila pokles sledovanosti a krivka nabrala vzostupný smer.
debata (2)
dom snov, vilo rozboril, Čítajte aj Horúce želiezko Jojky mieri do vysielania! Nová šou prinesie kopec zábavy, ale aj emócie

Začiatok novej série sa totiž výrazne prepadol v diváckej priazni a zažil najhoršie výsledky za celú históriu vysielania. Superstar, očividne, nepomohol operatívny presun z nedele na piatok, aby sa šou vyhla rekordnej očkovacej lotérii na RTVS. Zdá sa, že piatkový slot speváckej súťaži nesvedčí, predsalen diváci sú zvyknutí na fakt, že ťažiskové šou Markíza vysiela na úplnom konci týždňa. Nateraz však stav zostáva nezmenený a v najbližších týždňoch návrat do pôvodného vysielacieho okna sa konať nebude. Minimálne do polovice októbra, keď obrazovky bude okupovať spomínaná lotéria.

superstar, Čítajte aj Markíza zaškrípala zubami! Toto rozhodne nečakala, že sa stane so Superstar

Markíza zažila veľmi ťažké chvíle, keď štart novej série Superstar priniesol doslova podpriemerný ohlas, hoci šou si vybojovala pozíciu jednotky na trhu. No výhra to rozhodne nebola. SuperStar v piatkový večer zvíťazila s ratingom 7,2% a trhovým podielom 24,8% v cieľovej skupine 12 – 54. Pri obrazovkách sedelo iba 386-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Minuloročná sezóna dosiahla aj o 250-tísíc divákov lepší výsledok.

Televízia v ostatných dňoch významne rozšírila promovanie ťažiskovej šou vo vysielaní, ale aj na sociálnych sieťach, aby podčiarkla piatkové vysielanie a podarilo. Superstar sa postupne začína spamätávať. Markíza odvrátila problém s klesajúcou sledovanosťou, krivka nabrala vzostupný smer. Superstar sa v piatok večer stala v strategickej cieľovej skupine 12 – 54 suverénne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

sestričky 4, sestričky, Čítajte aj Zdrvujúca rana pre Markízu: Sestričky zdecimovala nielen Jojka, ale aj RTVS

V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla obľúbená šou výborný rating 8% a rovnako aj trhový podiel 27,1%. Medzitýždenne si SuperStar z hľadiska ratingu polepšila o 0,8 percentu­álneho bodu a trhový podiel jej narástol o 2,3 percentu­álneho bodu.

SuperStar v čase vysielania porazila konkurenčné programy, film Aladin zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší trhový podiel 13,4% a šou Milujem Slovensko na Jednotke RTVS dosiahla podiel na trhu 15,7%. Doslova si však podmanila najmä mladé diváčky vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré jej v čase vysielania zabezpečili trhový podiel 43,1%.

jennifer aniston, the morning show, Čítajte aj Faloš, intrigy, rasizmus: Nová séria hviezdneho hitu si servítky brať nebude!

Druhý zostrih toho najzaujímavejšieho z kastingov SuperStar si nenechalo ujsť celkovo 416-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v porovnaní s minulotýždňovou úvodnou epizódou ide o nárast o 30-tisíc divákov. Hľadanie novej česko-slovenskej speváckej hviezdy malo v čase vysielania dosah až na 754-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

© Autorské práva vyhradené

2 debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #Superstar #oseriáloch #televízia Markíza #televízna sezóna 2021/2022