V komerčnej cieľovej skupine dosiahol spomínaný športový prenos podiel na trhu až 32,9%. Prvý polčas prilákal k obrazovkám až 508-tisíc divákov pri trhovom podiele 39% a druhý polčas sledovalo 356-tisíc pri trhovom podiele 23% v cieľovej skupine 12+.
Čítajte aj Nie je všetko zlato, čo sa blyští! Megadrahý Marvel seriál rozhodne nie je bez chýbV komerčnej cieľovej skupine dosiahol prvý polčas trhový podiel 40,1% a druhý polčas 26,3%. Futbalové štúdio si pozrelo 376-tisíc divákov pri trhovom podiele 26,6% v cieľovej skupine 12+. Hneď po športovom prenose nasledovala na Jednotke talkšou Richarda Lintnera Citronáda, ktorú si pozrelo 102-tisíc divákov pri trhovom podiele 6% v univerzálnej cieľovej skupine.
Čítajte aj Jojka sa veľkolepo rozlúčila s Novým životom! Ako vyzerali posledné časti?Dvojka dominovala v prime-time, kedy bola jednotkou na trhu v sledovanosti. Zápas Portugalska s Francúzskom si nenechalo ujsť 245-tisíc pri trhovom podiele 14,7 % v cieľovej skupine 12+. Futbalové štúdio na Dvojke sledovalo 206-tisíc divákov pri trhovom podiele 11,7 % v univerzálnej cieľovej skupine.