Státisícové hokejové finále! Čím ešte prilákala RTVS divákov k obrazovkám?

Kombinácia vrcholiaceho hokejového šampionátu a tradičná víkendová zábava. Toto sú divácke ťaháky verejnoprávnej RTVS.

, 07.06.2021 14:19
Fínsko Kanada Foto: ,
Tím Kanady oslavuje s trofejou po zisku zlata.

Nedeľný finálový zápas MS v ľadovom hokeji 2021 získal v komerčnej cieľovej skupine trhový podiel až 31,1%. Prvú tretinu zápasu sledovalo 451-tisíc divákov pri trhovom podiele 25,9%, druhá tretina prilákala k obrazovkám 583-tisíc divákov pri trhovom podiele 29,3% a poslednú tretinu zápasu si nenechalo ujsť až 684-tisíc divákov pri trhovom podiele 30,8%, predĺženie sledovalo 546-tisíc divákov pri trhovom podiele 26,6% v univerzálnej cieľovej skupine 12+. V komerčnej cieľovej skupine dosiahla prvá tretina podiel na trhu 28,3%, druhá tretina až 33,2% a tretia tretina 33,1%, predĺženie zaznamenalo trhový podiel 29%.

pán profesor, oteckovia, slovania, Čítajte aj Televízie posledné mesiace divákov nešetrili! Poďte nájsť najlepší slovenský seriál tejto jari

Zápas USA s Nemeckom o tretie miesto si nenechalo ujsť 237-tisíc divákov pri trhovom podiele 20,9% v cieľovej skupine 12+. Druhým najsledovanejším programom dňa bolo v nedeľu Hokejové štúdio (517-tisíc podiel na trhu 23,1%) a vysokej sledovanosti sa tešil aj seriál Aj oni boli pri medailách (405-tisíc, podiel na trhu 19,5 %). Talkšou Richarda Lintnera Citronáda sledovalo 183-tisíc divákov pri trhovom podiele 14,7% v cieľovej skupine 12+.

susedia, marcin, kraus, Čítajte aj Susedia v predsmrtnom kŕči: Divácky nezáujem dostal nový rozmer

Jednotka zaujala divákov počas víkendu aj zábavnými reláciami. Šou Čo ja viem sledovalo 277-tisíc divákov pri trhovom podiele 16% v cieľovej skupine 12+. Relácia tak bola najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

this is us, mandy moore, milo ventimiglia, Čítajte aj Koniec seriálového hitu bez kompromisov! Aj napriek vysokej sledovanosti

V sobotu si na Jednotke nenechalo ujsť súťažno-zábavnú šou Záhady tela 308-tisíc divákov pri trhovom podiele 16,7% v cieľovej skupine 12+ a stala sa najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Satirický seriál Pumpa prilákal k obrazovkám 238-tisíc divákov pri trhovom podiele 13,1% a talkšou Petra Marcina Neskoro večer sledovalo 235-tisíc divákov pri trhovom podiele 15,8% v cieľovej skupine 12+ a v danom čase sa stala najsledovanejšou televíznou reláciou.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
debata chyba
Viac na túto tému: #MS v hokeji 2021 #oseriáloch #RTVS #sledovanosť