Osem epizód doslova valcovalo. Markíza nasadila svadobnú šou do piatkového vysielacieho slotu, v ktorom už diváci boli zvyknutí, že sa tu, na jeseň, vysielal farmársky Duel.
Čítajte aj A je koniec! Obľúbení Oteckovia sa lúčia s divákmi...netreba však vešať hlavuPublikum tak už bolo nastavené na piatok plný „reality šou“. Televízii sa naplno podarilo nadviazať na tento zvyk. V kombinácii s dopadmi pandémie a zákazu vychádzania, diváci venovali svoj čas sledovaniu televíznych programov aj na začiatku víkendov.
Pravidelne sa sledovanosť v komerčnej cieľovke 12 – 54 pohybovala okolo 10% a pol miliónovej hranice veľkosti celkového publika.
Čítajte aj Najväčší prešľap Netflixu v tomto roku! Tento seriál je naozaj veľmi zlýRozlúčka s druhou sériou šou Svadba na prvý pohľad len potvrdila obrovský divácky záujem. Finále série sa udržalo sa nad hranicou 500-tisíc divákov. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla záverečná ôsma epizóda nadpriemerný rating 9,3% a vysoký trhový podiel 26,6%. Vyvrcholenie výnimočného sociálneho experimentu pritiahlo k obrazovkám 504-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v tejto univerzálnej cieľovej skupine išlo o celkovo najsledovanejší program dňa.