Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

RTVS počas víkendu lídrom na trhu: Zábavné formáty prilákali státisíce Slovákov

Počas uplynulého víkendu verejnoprávna RTVS opäť zabodovala so svojimi zábavnými formátmi, ktoré zaznamenali nárast sledovanosti.

17.05.2021 11:30
čo ja viem, Foto:
Reláciu Čo ja viem si pozrelo 400-tisíc divákov.
debata

Už počas štvrtkového večera si prvý televízny okruh tešil priazni divákov. Talkšou Zlaté časy s hosťami Petrou Vlhovou a Ladislavom Borbélym prilákala k obrazovkám 380-tisíc divákov pri trhovom podiele 17,1% v cieľovej skupine 12+ a stala sa tak nielen najsledovanejšou reláciou v danom čase, ale aj najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

pán profesor 2, gabika marcinková, tomáš maštalír, Čítajte aj Markíza prehovorila: Tento seriál má svoju budúcnosť na obrazovkách jasnú!

V piatok večer šou Čo ja viem sledovalo až 400-tisíc divákov pri trhovom podiele 19,6% v cieľovej skupine 12+ a prostredníctvom mobilnej aplikácie si svoje vedomosti otestovalo viac ako 27-tisíc divákov pri televíznych obrazovkách. V sobotu u divákov bodovala súťažno-zábavná šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť až 363-tisíc divákov pri trhovom podiele 17,9% v cieľovej skupine 12+ a tiež bola jednotkou v sledovanosti.

friends, priatelia, seriál priatelia, Čítajte aj Bomba! Priatelia poznajú dátum návratu. Neuveríte, ako skoro ich uvidíte...

Divákov k obrazovkám počas sobotného večera prilákali aj satirický seriál Pumpa (314-tisíc, podiel na trhu 16,2%), talkšou Petra Marcina Neskoro večer (323-tisíc, podiel na trhu 20,3%) a tiež relácia Boris & Brambor špeciál (148-tisíc, podiel na trhu 13,5%). Jednotka bola počas sobotného večera trhovou jednotkou.

oteckovia, červené pásky, pán profesor, Čítajte aj Markíza ponúkla počas jari priehrštie seriálov! Ktorý bol váš najobľúbenejší?

V sobotu večer si príhovor predsedu vlády SR Eduarda Hegera v rámci Mimoriadnych správ pozrelo 230-tisíc divákov pri trhovom podiele 13,6% v cieľovej skupine 12+. V nedeľu zaujala divákov aj diskusná relácia O 5 minút 12 na Jednotke, ktorú si nenechalo ujsť 424-tisíc divákov pri trhovom podiele až 28,1% v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola televíznou najsledovanejšou reláciou.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #RTVS #sledovanosť #oseriáloch