Markíza boduje so zábavnou šou: Slovanov už porazila, zopakuje do aj s Delukse?

Televízia Markíza si počas tejto jari zabezpečila bezpečné nadpriemerné so šou 2 na 1, ktorá porážala aj konkurenčných Slovanov. Poradí ti s prichádzajúcou druhou sériou Delukse z dielne Jojky?

, 19.05.2021 07:00
2 na 1, juraj kemka, Foto:
Relácia 2 na 1 si opäť vybojovala pozíciu jednotky na trhu.

Minulý týždeň sa proti sebe postavilo dvojdielne finále výpravných Slovanov a 2 na 1, v ktorom hosťom bol herec Juraj Kemka. Ako dopadol súboj? Opäť bez zmeny a prekvapení. Vyhrala Markíza. Premiérová epizóda šou 2 na 1 sa stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

slovania, Čítajte aj Slovania sa rozlúčili s krvavými jatkami: Vysokú sledovanosť si nedokázali udržať

Spomínaná epizóda si v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 pripísala rating 7,6% a nadpriemerný trhový podiel 24,3%.

Zároveň tiež už tradične s odstupom porazila konkurenčný pôvodný seriál Slovania, ktorý mal o 120-tisíc divákov menej a trhový podiel sa pohyboval okolo 16%. Program Markízy pritiahol k obrazovkám celkovo 380-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

hra o tróny, game of thrones, draky, Čítajte aj Ohnivá Hra o tróny sa prvýkrát ukázala! Takto vyzerajú noví hlavní hrdinovia

Klasický jarný pád potvrdzujú podvečerní Oteckovia, ktorým tradične nesvedčí nástup pekného počasia a húfna diváci odchádzajú. Aj napriek tomu sa seriálu darí porážať jojkárske Bez servítky. Pred týždňom v cieľovej skupine 12 –5 4 dosiahla vysielaná epizóda rating 5,5% a trhový podiel 27,3%.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
debata chyba
Viac na túto tému: #televízia Markíza #televízia JOJ #sledovanosť #oseriáloch #2 na 1