Markíze sa podarilo prinavrátiť odliv divákov z minulých sezón, aktuálna šiesta séria dosahovala najlepšie výsledky za posledné roky. K nárastu diváckej priazne určite pomohol aj výber súťažiacich, mix mladších, ale aj starších hviezd v kombinácii z neopozeranými tvárami, zmeny v porote priniesli požadovaný výsledok.
Čítajte aj Markíza ponúkla počas jari priehrštie seriálov! Ktorý bol váš najobľúbenejší?K nárastu sledovanosti bezpochyby prispela aj pandemická situácia, keďže nová sezóna štartovala počas neskorej zimy, keď situácia na Slovensku bola pomerne bezútešná a platili prísne opatrenia. Diváci trávili čas pri televízoroch a vytvorili si silný návyk a aj pri zlepšení situácie boli zvedaví, ako to celé dopadne. Minulotýždňové finále, paradoxne, neuhralo najvyššie čísla, avšak získalo vysoko nadpriemerný trhový podiel. Ako celok bola šiesta séria mimoriadne úspešná a je viac ako pravdepodobné, že Markíza s týmto formátom bude pokračovať aj v ďalších sezónách.
Čítajte aj Televízne prekvapenie: Tvoja tvár znie povedome má v zálohe roztomilý špeciálTento rok na jeseň sa diváci môžu tešiť ešte na ďalší ročník speváckej šou Superstar.
Finále série sa v nedeľu večer, 9. mája 2021, stalo jasnou prvou voľbou televíznych divákov. Na obrazovkách televízie Markíza išlo v strategickej cieľovej skupine 12 – 54 o najsledovanejší program dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Čítajte aj Slováci poslali Markíze tvrdý odkaz: O českú verziu kontroverznej šou nemáme záujemV tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahlo finálové 10. kolo rating 9,7% a vysoko nadpriemerný trhový podiel 30%. Konkurenčné programy v rovnakej cieľovej skupine zaostali, TV Joj odvysielala film Kursk s trhovým podielom 12,4% a Jednotka RTVS snímku Svet v plameňoch s podielom na trhu 4,9%.
Pri obrazovkách mali silné zastúpenie najmä mladé ženy vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 44,5%. Súboj štyroch finalistov o titul šampióna, zakončený celkovým víťazstvom talentovaného mladého herca Martina Klinčúcha, zabavil celkovo 538-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.