Markíza valcuje konkurenciu hviezdnymi hosťami, Slovania pred finále zatlačení do úzadia

Televízia Joj finišuje so svojim veľkorozpočtovým seriálom Slovania, Markíza však pokračuje vo vysielaní svojej zábavnej šou 2 na 1, ktorá stredajší boj o diváka definitívne vyhrala. Publikum počas jari dalo prednosť Markíze a Slovania si našli naozaj fanúšikov, ktorých táto téma reálne zaujíma.

, 12.05.2021 07:00
2 na 1, Foto:
Zábavná relácia Markízy počas jari posilňuje svoju pozíciu na trhu.

Premiérová epizóda, ktorej hostkou bola investigatívna reportérka a držiteľka niekoľkých televíznych ocenení Kristína Kövešová, sa v stredu, 5. mája 2021, stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a dorovnala svoj zatiaľ najlepší tohtoročný trhový podiel.

hra o tróny, game of thrones, drogon, drak, Čítajte aj Šialené! Novú Hru o tróny obliehajú davy, štáb je prenasledovaný od prvej sekundy

Ďalšia premiérová epizóda v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dorovnala druhý najvyšší tohtoročný rating 8,2% a rovnako aj doposiaľ rekordný trhový podiel 25,8%. Zároveň tiež už tradične so značným odstupom porazila konkurenčný seriál Slovania, ktorý na Jojke v rovnakej cieľovej skupine zaznamenal podiel na trhu 13,7%.

Pri obrazovkách mali silné zastúpenie najmä mladé ženy vo veku od 12 do 34 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 40,7%.

pán profesor, Čítajte aj Najväčší seriálový úspech Markízy sa skončil: Pán profesor je top program jari

Zábavný večer pritiahol k obrazovkám celkovo 414-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doposiaľ druhý najvyšší počet v rámci aktuálnej sezóny šou. Medzitýždenne ide o nárast sledovanosti o 13-tisíc divákov.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
debata chyba
Viac na túto tému: #televízia Markíza #televízia JOJ #sledovanosť #seriál Slovania #oseriáloch #2 na 1