Mimoriadne ťažká rozlúčka s kontroverznou šou! Markíze bude veľmi chýbať...

...prečo? Druhá séria šou Svadba na prvý pohľad bola obrovským úspechom, ktorá s každou epizódou priniesla vysoko nadpriemernú sledovanosť. Teraz televízia prišla o slovenskú verziu a je viac ako isté, že pripraví aj tretiu sériu.

, 07.05.2021 07:00
svadba na prvý pohľad, Foto:
Druhá séria má svoj záver za sebou. Táto sezóna bola pre Markíza jednoznačným úspechom.

Náplasťou má byť však česká verzia, s ktorou si Markíza trúfa zopakovať skvelé výsledky vlastnej verzie. Opäť sa predstavia štyri páry, ktoré budú hľadať svoje potenciálne šťastie. Je však otázne, či aj českí účastníci dokážu zaujať v takej forme ako slovenskí.

Minulotýždňové finále slovenskej verzie len potvrdilo, že Slováci túto šou mali naozaj radi. Rozlúčka s pármi dosiahla zas a znova vysokú sledovanosť a udržala sa nad hranicou 500-tisíc divákov. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla záverečná ôsma epizóda nadpriemerný rating 9,3% a vysoký trhový podiel 26,6%. Vyvrcholenie výnimočného sociálneho experimentu pritiahlo k obrazovkám 504-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v tejto univerzálnej cieľovej skupine išlo o celkovo najsledovanejší program dňa.

oteckovia, Čítajte aj Uf! Extrémne tvrdé pristátie pre Oteckov. Takto nízko tento rok ešte neboli...

Prvé miesto v piatkovom rebríčku sledovanosti obsadil nasledujúci špeciál Svadba na prvý pohľad – Stále spolu, ktorý zaznamenal vynikajúci rating 9,6% a v rámci celej sezóny šou druhý najvyšší trhový podiel 26,9%. Na to, ako sa dnes darí párom, ktoré úspešne spojila táto unikátna televízna šou, bolo zvedavých celkovo 472-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
debata chyba
Viac na túto tému: #televízia Markíza #Svadba na prvý pohľad #sledovanosť #oseriáloch