Kontroverzná svadobná reality šou pred koncom s poklesom. Strácajú diváci záujem?

Druhá séria netradičného experimentu sa pomaly, ale iste blíži do svojho konca. Zostávajú už iba dve epizódy. Reality šou je stále nadpriemerne sledovaná, avšak najnovšia časť poklesla pod pomyselnú hranicu 10% sledovanosti.

, 23.04.2021 07:00
Svadba na prvý pohľad, Foto:
Druhá séria sa blíži k svojmu záveru.

Svadba na prvý pohľad sa v oboch hlavných cieľových skupinách stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V obchodne podstatnej cieľovke 12 – 54 si pripísala rating 9,4% a trhový podiel 23%. Táto epizóda vysielaná pred týždňom pritiahla k obrazovkám 473-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Pred dvoma týždňami získala v tejto obchodne podstatnej cieľovke si pripísala rating 10% a trhový podiel 25,2%. Ďalšie pokračovanie tejto šou pritiahlo k obrazovkám 476-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Každopádne druhá séria je Markíza obrovským úspechom.

oteckovia Čítajte aj Markíza sa rozhodla spraviť rázny krok v Oteckoch! Prichádza zmena dynamiky seriálu

Výrazný divácky úspech zaznamenala aj sobotná popoludňajšia naživo vysielaná mimoriadna relácia Rozlúčka s princom Philipom, ktorá bola v čase vysielania silnou jednotkou na trhu. Spravodajský špeciál moderovaný Zlaticou Švajdovou Puškárovou, ktorý divákom v priamom prenose sprostredkoval poslednú rozlúčku s jeho kráľovskou výsosťou princom Philipom, vojvodom z Edinburghu, dosiahol v cieľovej skupine 12 – 54 rating 6,2% a trhový podiel 25,9%. V širšej cieľovej skupine 12+ si v tomto popoludňajšom čase o 15:25 čase Markízu zvolilo až 369-tisíc divákov.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
debata chyba
Viac na túto tému: #televízia Markíza #Svadba na prvý pohľad #sledovanosť #oseriáloch