Svadobný ošiaľ pokračuje! Markizácka reality šou stále rekordne sledovaná

Po sviatočnej pauze sa do vysielania vrátila druhá séria markizáckej reality šou Svadba na prvý pohľad a opäť televízia zinkasovala vysoko nadpriemernú sledovanosť.

, 16.04.2021 07:00
2
Svadba sa vrátila po krátkej pauze do... Foto: TV Markíza
svadba na prvý pohľad, tereza a milan, Svadba sa vrátila po krátkej pauze do vysielania a udržala si vysoko nadpriemernú sledovanosť.

Piatkový večer patril aj 9. apríla 2021 úspešnej svadobnej romantickej šou Svadba na prvý pohľad, ktorá sa v cieľovej skupine 12 – 54 stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V tejto obchodne podstatnej cieľovke si pripísala rating 10% a trhový podiel 25,2%. Ďalšie pokračovanie tejto šou pritiahlo k obrazovkám 476-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

mare z easttown, príbeh služobníčky,
	viktoriánky, Čítajte aj Apríl na HBO: Seriálová žatva, aká tu už dlho nebola. Prichystané sú skvelé chuťovky

Relácia však nezopakovala svoj rekord z konca marca, keď šou zlomila všetky svoje doterajšie rekordy. Štvrtá premiérová epizóda aktuálnej sezóny zaznamenala v cieľovej skupine 12 – 54 v rámci oboch doterajších sérií absolútne najvyšší rating 10,9% a rovnako aj najlepší trhový podiel 27,9%. Rekordne zaujala mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 44,5%.

pán profesor, tomáš maštalír, Čítajte aj Extrémne výkony Markízy! Jej seriál je nezastaviteľný valec, Oteckovia na druhej koľaji

Ďalšie pokračovanie tohto sociálneho experimentu pritiahlo k obrazovkám taktiež rekordných 509-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Druhá séria Svadby na prvý pohľad naďalej potvrdzuje pozíciu obrovského jarného hitu na Markíze.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
2 debata chyba
Viac na túto tému: #televízia Markíza #Svadba na prvý pohľad #sledovanosť #oseriáloch