RTVS počas Veľkej noci: Vedomostná šou ako najväčší hit, Slováci sa chceli najmä zabaviť

Tohtoročné sviatky jari boli pre RTVS úspešné z pohľadu pôvodnej zábavy. Tradične medzi divákmi zabrali formáty ako Čo ja viem, Záhady tela alebo Pumpa. S filmovou ponukou verejnoprávnu televíziu prevalcovali komerčné stanice s ponukou nových titulov, RTVS stavila na overené klasiky.

, 09.04.2021 07:00

Šou Čo ja viem si v piatok večer pozrelo až 423-tisíc divákov pri trhovom podiele 18,5% v cieľovej skupine 12+ a v danom čase išlo o najsledovanejší televízny program. Rekordný bol aj počet divákov, ktorí súťažili pri obrazovkách s mobilnou aplikáciou, a to takmer 33-tisíc.

Na Zelený štvrtok zaujala divákov premiérová epizóda relácie Zlaté časy, v ktorej hostia Eleny Vacvalovej spomínali na fenomenálneho režiséra Jozefa Bednárika. Sledovalo ju 276-tisíc divákov pri trhovom podiele 12,3% v cieľovej skupine 12+.

Talkšou Boris & Brambor si pozrelo 185-tisíc divákov pri trhovom podiele 10,6% v cieľovej skupine 12+. V sobotu u divákov bodovala súťažno-zábavná šou Záhady tela (334-tisíc, 13,8 %), satirický seriál Pumpa (288-tisíc, 13,0 %) a talkšou Petra Marcina Neskoro večer (321-tisíc, 17,6 %).

Divákov čakala na Jednotke aj filmová klasika v podobe 4-dielneho filmu Gróf Monte Christo. Prvú časť si na Veľký piatok nenechalo ujsť 173-tisíc divákov pri trhovom podiele 11,6%, v sobotu si druhú časť pozrelo 198-tisíc divákov pri trhovom podiele 13,9% nedeľnú tretiu časť si nenechalo ujsť 276-tisíc divákov pri trhovom podiele 16,4% a pondelkové finále série prilákalo k televíznym obrazovkám až 299-tisíc divákov pri trhovom podiele 18,5% v cieľovej skupine 12+. Posledné dve časti 4-dielnej filmovej série boli v danom čase najsledovanejším televíznym programom.

V sobotu podvečer divákov zaujal aj dobrodružný film Hrbáč, ktorý sledovalo 247-tisíc divákov pri trhovom podiele 14,6% v cieľovej skupine 12+, v nedeľu to bola rozprávka Princezná a pisár (250-tisíc, 13,0 %) a v danom čase išlo taktiež o najsledovanejší televízny program.

Jednotkou v sledovanosti bola aj pondelková popoludňajšia rozprávka zo série Rozprávky bratov Grimmovcov: Sedliakova múdra dcéra (238-tisíc, 15,7 %).

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
debata chyba
Viac na túto tému: #Veľká noc #sledovanosť #RTVS #oseriáloch