Televízne obrazovky ovládol nový hit: Markizácka reality šou prepisuje rekordy

Druhá séria svadobnej reality šou na Markíze počas ostatného piatku zlomila svoje všetky doterajšie rekordy. Stala sa absolútnym hitom tejto jari. Tvorcovia navyše pridali štvrtý pár, ktorý zmenil základné fungovanie celej šou. Diváci sa musia zmieriť, že relácia má týždennú pauzu, vráti sa po Veľkej noci, aby sa rozlúskol zvrat zo záveru epizódy. Ako sa rozhodne Tereza? Vezme si Milana?

, 02.04.2021 07:00
svadba na prvý pohľad, Foto:
Minulý piatok Svadba na prvý pohľad prepisovala ďalšie divácke rekordy.

V piatok, 26. marca 2021, dosiahla historicky najlepšie výsledky sledovanosti a v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 sa stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Štvrtá premiérová epizóda aktuálnej sezóny zaznamenala v cieľovej skupine 12 – 54 v rámci oboch doterajších sérií absolútne najvyšší rating 10,9% a rovnako aj najlepší trhový podiel 27,9%. Rekordne zaujala mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 44,5%.

Ďalšie pokračovanie tohto sociálneho experimentu pritiahlo k obrazovkám taktiež rekordných 509-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Pre porovnanie, tretiu epizódu sledovalo až 497-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla v rámci oboch doterajších sérií absolútne najvyšší rating 10,5% a rovnako aj najlepší trhový podiel 26,6%.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
debata chyba
Viac na túto tému: #televízia Markíza #Svadba na prvý pohľad #sledovanosť #oseriáloch