0

Jojka má za sebou rekordnú sledovanosť: Konečne sa priblížila k neporaziteľným Oteckom

, 30.03.2021 07:00
bez servítky,
Jojkárska kuchárska šou má za sebou mimoriadne úspešný týždeň. Autor:

Staronová kuchárska šou si opäť našla miesto medzi slovenskými domácnosťami. Bez servítky má za sebou mimoriadne úspešné dni. Jojka tak konečne našla liek na svoje slabé miesto počas podvečerov, kde niekoľko rokov kraľujú markizácki Oteckovia.

Bez servítky, ktoré sa pred dekádou vysielalo na Markíze a následne od tohtoročného januára Jojka tento námet oprášila posilnená úspechom českej verzie, je čoraz silnejšie. Predtým sa v tomto slote vysielala šou Moja mama varí lepšie ako tvoja, ktorá už výrazne trpela vyčerpanosťou námetu. Bolo teda prirodzené, že televízia sa začne rozhliadať po nejakej náhrade. Navyše, keď relácia dosahovala značné podpriemery a oproti Markíze nemala ani najmenšiu šancu.

Riešenie sa našlo. Bez servítky začína prekvapovať svojimi výkonmi. Kým Oteckovia sa síce držia na svojich nadpriemeroch, počas ostatných týždňov zaznamenali výkyvy smerom nadol. Aktuálne sa pohybujú medzi 7 – 9% sledovanosťou a trhovým podielom atakujúcim 30%. Avšak čoraz častejšie si z koláča sledovanosti ukrajuje aj Jojka.

Nová kuchárska šou pravidelne dokázala uhrať sledovanosť na úrovni 5%. Počas minulého týždňa sa jej podarilo ešte viac posilniť. V piatok 27. marca si vyslúžila dosiaľ rekordný trhový podiel, až 19,5% a druhú najvyššiu sledovanosť, až 7,1% v cieľovke 12+. V piatok si rozuzlenie zápolenia medzi päticou súťažiacich nenechalo ujsť až 330-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke 12 – 54 táto časť uhrala 5,7% a s trhovým podielom 21%. Po prvýkrát sa teda výraznejšie priblížila k Oteckom.

Bol to celkovo doteraz najvydarenejší týždeň Bez servítky, s priemernou týždennou sledovanosťou 6,7% a podielom 16,8% (cieľová skupina 12+), keď si ju každý deň zaplo viac ako 300-tisíc divákov.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

0 debata debata
Viac na túto tému: #televízia JOJ #sledovanosť #oseriáloch #Bez servítky