Slovensko má novú hviezdu medzi reality šou! Vo veľkom sa pozerá 'romantika'

Pre niekoho to môže byť romantika, pre iného len hrané divadlo na divákov. Markizácka Svadba na prvý pohľad však trhá rekordy sledovanosti. Minulotýždňová epizóda zbúrala všetky svoje doterajšie výsledky.

, 26.03.2021 07:00
svadba na prvý pohľad, Foto:
Svadobná reality šou sledovalo počas ostatného piatku rekordný počet divákov.
1

Tretia časť, v ktorej sa pred oltár postavil ďalší pár a popritom sa sledovali ďalšie osudy predchádzajúcich dvoch párov na svadobnej ceste sledovalo neuveriteľných 497-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla v rámci oboch doterajších sérií absolútne najvyšší rating 10,5% a rovnako aj najlepší trhový podiel 26,6%.

Nielenže aktuálna druhá séria je úspešnejšia ako jej predchodkyňa, výsledkami dáva na frak aj takej Farme, ktorá síce minulú jeseň dosahovala najlepšie výsledky za ostatné roky, avšak Svadba na prvý pohľad momentálne je silnejší formát v rámci ponúkaných reality šou, ktoré Markíza ponúka.

Nateraz doteraz všetky odvysielané epizódy druhej série boli najsledovanejšie nespravodajským programom dňa. Druhú epizódu sledovalo 438-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Táto epizóda získala opäť 9% sledovanosť a trhový podiel 23%.

Premiéru druhej série, ktorá sa vysielala 5. marca 2021, pripísala 9% sledovanosť a trhový podiel 21,8%. Úvodná epizóda sociálneho experimentu pritiahla k obrazovkám 438-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
1 debata chyba
Viac na túto tému: #televízia Markíza #Svadba na prvý pohľad #sledovanosť #oseriáloch