Víťazstvo Vlhovej = víťazstvo RTVS! Šport prilákal k obrazovkám masy

Svetový úspech Petry Vlhovej zabezpečil pre verejnoprávnu RTVS doslova divácku žatvu. Pri obrazovkách sedeli rekordné počty divákov sledujúci jej víťazné ťaženie. Okrem toho sa nadpriemerne uviedla aj nová séria šou Čo ja viem. Tradične sa vysoko držia aj ostatné víkendové zábavné formáty Jednotky.

, 22.03.2021 11:20
Petra Vlhová Foto: ,
Petra Vlhová zdvíha nad hlavu vytúženú trofej.

Vlhová na Dvojke

Finále Svetového pohára v zjazdovom lyžovaní bolo sviatkom pre športových fanúšikov. V sobotu dopoludnia sledovalo na Dvojke 1. kolo slalomu žien vo švajčiarskom Lenzerheide 457-tisíc divákov pri trhovom podiele 40,8% v cieľovej skupine 12+ a 2. kolo si nenechalo ujsť 548-tisíc divákov pri trhovom podiele až 41,6% v cieľovej skupine 12+, čím sa tento športový prenos stal najsledovanejším nespravodajským programom dňa.

V nedeľu ráno prilákalo 1. kolo obrovského slalomu žien k televíznym obrazovkám 425-tisíc divákov pri trhovom podiele 35,8% v cieľovej skupine 12+ a 2. kolo počas poludnia sledovalo 454-tisíc divákov pri trhovom podiele 25,8% v cieľovej skupine 12+. Popoludňajší Medailový ceremoniál si pozrelo 330-tisíc divákov pri trhovom podiele 19% v cieľovej skupine 12+.

Zábava na Jednotke

Jednotka odštartovala v piatok večer premiérovú sériu vedomostnej súťažnej šou Čo ja viem. Prvá epizóda prilákala k obrazovkám 407-tisíc divákov pri trhovom podiele 18,4% v cieľovej skupine 12+ a s mobilnou aplikáciou pri obrazovkách súťažilo až 26-tisíc divákov.

V sobotu sa vysokej sledovanosti opäť tešila obľúbená šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť nadpriemerných 430-tisíc divákov pri trhovom podiele 18,5% v cieľovej skupine 12+ a v danom čase išlo o najsledovanejší televízny program. Satirická Pumpa zaznamenala menší pokles, sledovalo 299-tisíc divákov pri trhovom podiele 14,3% a talkšou Neskoro večer si zaplo 227-tisíc divákov pri trhovom podiele rovnako 13,1 % v cieľovej skupine 12+.

V nedeľu prilákala divákov k obrazovkám Jednotky diskusná relácia O 5 minút 12, ktorú sledovalo 445-tisíc divákov pri trhovom podiele až 25,2 % v cieľovej skupine 12+.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
debata chyba
Viac na túto tému: #oseriáloch #Petra Vlhová #RTVS #sledovanosť