Podarilo sa! Jojka už vie konkurovať Oteckom, Slovákom zachutila nová šou

Televízia JOJ od začiatku januára spustila vysielanie staronovej šou o varení Bez servítky. A úspešne. Medziročne zaznamenala výrazný vzostup sledovanosti.

, 22.02.2021 07:00
Bez servítky, Foto:
Záber z relácie Bez servítky.

Jojka dlhodobo ťahala za kratší koniec v podvečernom access-time. Voči Oteckom nemalo nič šancu. Jej relácia Moja mama varí lepšie ako tvoja dlhodobo trpela vyčerpaním formátu a rodinný seriál zrazil výkon pod hranicu 10% podielu na trhu. Riešenie sa našlo. Vrátiť po dekáde na obrazovky reláciu, ktorá kedysi bola doslova hitom, v susednom Česku stále je. Bez servítky sa vrátila s potrebným refreshom formátu, no pointa zostala zachovaná.

Stále je tu pätica nesúrodých súťažiacich, ktorí musia každý deň uvariť svojim konkurentom večeru, pripraviť im večerným program a dúfať, že im bude chutiť a dostanú, čo najviac bodov. Na konci päťdňového súboja totiž čaká víťaza 500 eur. Ako sa dá tušiť, táto šou rozhodne nie je len o varení, ale najmä koexistencii skupinky neznámych ľudí a najmä ich osobnosti, ktoré neraz k sebe vôbec nepasujú. A preto o vyhrotené situácie nie je núdza. Za nimi netreba vyčkávať do príchodu hostí.

Dráma sa neraz deje aj v kuchyni pri príprave menu. Nervózni súťažiaci za pár týždňov vysielania stihli už vyparatiť rôzne prešľapy. Jednej zo súťažiacich zhorela ospevovaná bábovka, no situáciu stihla zachrániť na poslednú chvíľu a stihla upiecť ešte jednu. Tí, ktorí majú najviac rečí a mudrujú, väčšinou, dopadnú vo svoj slávnostný deň najhoršie. A nedávno sa to opäť potvrdilo, keď súťažiaca spred dvoch týždňov sa rozplakala priamo pred kamerami. Jej protivníci ju poriadne skritizovali a v podstate jej nič nevyšlo. Mäso bolo suché, predjedlo mastné, dezert slabý.

Záber z relácie Bez
		servítky.
Záber z relácie Bez
		servítky.
+2Záber z relácie Bez
		servítky.

Pred kamerami sa stihla mihnúť aj známa tvár. Niekdajší víťaz reality šou Vyvolení – Erik Hilár Lakatošovie. Kto by čakal, že predvedie divoké reakcie, tak sa mýlil. Pôsobil veľmi milo a veľmi trefne komentoval svojich spolusúťažiacich. A na navyše sa ukázalo, že naozaj vie variť!

Bez servítky sa navyše etablovalo. Pochopiteľne Oteckovia sú valec, no Jojka situáciu vyriešila dostatočnou sledovanosťou pre šou o varení, ktorá má nepochybne nižšie náklady na výrobu ako pôvodný seriál a výsledky sledovanosti sú preto viac ako uspokojivé. Priemerný výsledok Bez servítky (4.1. – 11.2.) je 6,2% sledovanosť s 14,2% podielom na trhu. Priemerne pri obrazovkách sedelo 288-tisíc divákov v cieľovke 12+.

Doteraz najsledovanejšia časť bola odvysielaná 28. januára, tú sledovalo až 333-tisíc divákov, v cieľovke 12+ dosiahla 7,2% sledovanosť s trhovým podielom 16,4%. Najsilnejšia cieľovka v priemere sú ženy vo veku 45 – 54 rokov (7,7% Rtg/16,1% Shr/28 tis.), pričom epizóda 3.2. u nich zaznamenala až 10,9% Rtg/20,1% Shr/39 tis.

Bez servítky sa preto nechystá ukončiť svoju televíznu púť. Práve naopak. Jojka je s výkonom spokojná a preto nakrúcanie pokračuje aj naďalej. „Sme radi, že si naši diváci obľúbili reláciu Bez servítky, ktorá bude v premiérach pokračovať aj na jar,“ potvrdila pre Pravdu Lucia Tuhelová, hovorkyňa televízie JOJ.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
debata chyba
Viac na túto tému: #televízia JOJ #oseriáloch #koronavírus #Bez servítky