Panovali podozrenia o dôveryhodnosti účinkujúcich, ale aj celého konceptu sociálneho experimentu, keď skupina odborníkov na základe vedeckých dát dala dokopy niekoľko párov, pri ktorých mala zafungovať láska na prvú. Avšak Slováci opäť ukázali, že aj napriek tomu, že zhodne tvrdia, že tento typ programu nevyhľadávajú, čísla sledovanosti hovorili niečo iné.
Prvá séria síce štartovala kostrbato, no s pribúdajúcimi týždňami začala krivka naberať vzostupný trend a Svadba na prvý pohľad bola úspešným projektom. Poslednú časť pozeralo až 456-tisíc divákov a relácia bola stabilne jednotkou na trhu v komerčnej cieľovke. Rozhodnutie o vzniku druhej série preto nebolo prekvapením.
Tá sa k divákom dostane už veľmi skoro. Markíza spustí vysielanie už v piatok, 5. marca. Reality šou si tak vyskúša úplne nový vysielací slot, teda na konci pracovného týždňa. V tomto čase na jeseň sa vysielal farmársky Duel, ktorým televízia vyplnila až trojhodinové okno, návyk divák na tento typ programu je teda vybudovaný.
Druhá séria prichádza navyše s výraznou novinkou. Kým predtým účinkovali tri páry, ktoré svoj „vzťah“ začali svadbou, tentokrát Markíza nakrúcala so štyrmi pármi.