Čo sledujú Slováci v lockdowne? Stačia im aj reprízy, milujú zábavu na RTVS

Pretrvávajúci lockdown a prísne protiepidemiologické opatrenia, dlhé zímné večery a nepriazeň počasia. To je mix, ktorý núti Slovákov tráviť svoj čas pri televízoroch. A je evidentné, že sa pozerá úplne všetko, čo televízie ponúknu. Teda takmer všetko.

, 17.02.2021 07:00
rtvs, Foto:
Zábavné relácie z produkcie RTVS sú stále diváckym ťahúňom, hoci niektoré sa vysielajú v repríze.

Pred týždňom Jojka ponúkla divákom multireprízu českej komédie Bezva ženská na krku. Výkon filmu zaznamenal takmer rekordné čísla, každopádne sa zaradil medzi doteraz najúspešnejšie programy tohto roka. Vyzerá to tak, že televíziám stačia aj reprízy na skvelý ohlas. Celkovo pri obrazovkách sedelo až 570-tisíc divákov s 12,3% sledovanosťou a až 27,8% podielom, u mladších divákov dosiahla až 11,1% sledovanosť a nadpriemerný podiel 31,4%.

Najsilnejšou cieľovou skupinou filmu boli diváci vo veku 45 až 54 rokov – ženy dosiahli excelentnú, až 22,1% sledovanosť a muži takisto vysoko nadpriemernú, až 18,1% sledovanosť.

Poriadne sa zadarilo verejnoprávnej RTVS. Jej sobotný program plný pôvodnej zábavy naozaj zabavil unudených Slovákov. Počas sobotného večera sa lídrom v sledovanosti medzi slovenskými televíznymi stanicami stala RTVS. Záujmu divákov sa tešila už v piatok repríza súťažno-zábavnej šou Milujem Slovensko, ktorú sledovalo 374-tisíc divákov s trhovým podielom 16,4% v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola relácia najsledovanejším programom v rámci televíznych staníc. Podvečerná relácia Duel zaznamenala podobne vysokú sledovanosť, ktorá dosiahla hodnotu 375-tisíc divákov s trhovým podielom až 21% v cieľovej skupine 12+.

V sobotu večer si na premiérovú epizódu Záhad tela preplo až 672-tisíc divákov, pričom priemerná sledovanosť dosiahla hranicu 479-tisíc divákov s trhovým podielom 20,5% v cieľovej skupine 12+. Po nej nasledovala premiérová časť satirického seriálu Pumpa, ktorá si medzitýždenne polepšila a sledovalo ju 346-tisíc divákov s trhovým podielom 16% v cieľovej skupine 12+. Talkšou Petra Marcina Neskoro večer si nenechalo ujsť 297-tisíc divákov s trhovým podielom 17,1% v cieľovej skupine 12+. Počas celého večera bola Jednotka najsledovanejšou televíznou stanicou.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Čítajte Pravdu bez reklamy

Svižnejší web a články bez rušenia. Žiadne reklamy iba za 1,50 € mesačne.

Pravda bez reklamy
debata chyba
Viac na túto tému: #televízia JOJ #sledovanosť #RTVS #oseriáloch