Slováci hromadne pri televízoroch: Toto predbehlo Oteckov a Bodka na totálnom dne

, 12.02.2021 07:00
nové bývanie, voštinár, bodka, oteckovia,
V minulých dňoch valcovalo takmer všetko v televíziách. Vysoko vyskočilo jojkárske Nové bývanie. Autor:

Televízie môžu byť spokojné. Súčasná situácia im doslova praje, Slováci trávia drvivú väčšinu času pri televízoroch a sledovanosť je obrovská. Závisí si to od programu.

Vysielanie hlavných večerných programov je ostro sledované, vyskočili aj niektoré podvečerné programy, iné zas klesli na dno. Absolútnym hitom predchádzajúceho víkendu je jojkárske Nové bývanie. Ostatné vydanie dosiahlo rekordnú 10,7% sledovanosť a 22,4% podiel s až 495-tisíc divákmi. Na tento úspech nadviazala aj nedeľná premiéra filmu Nočná mora, snímka dosiahla 10,3% sledovanosť a podielom 21,6% v cieľovke 12+.

Nové bývanie dokonca malo lepšie výsledky ako Oteckovia v piatok. Tých sledovalo 449-tisíc divákov. V cieľovke 12 – 54 dosiahli 9,1% sledovanosť s trhovým podielom takmer 28%. Jojkársky magazín o hľadaní bývania si tak dlhodobo drží vysoko nadpriemernú sledovanosť, ktorá počas tejto zimy dokonca dosahuje nové rekordy.

Jojka narýchlo presunula svoju januárovú novinku Bodka na sobotný podvečer, keď jej seriál vybuchol počas víkendového prime-timu. Piata časť sa pohybovala len okolo deviatich percent trhového podielu. Záujem divákov teda úplne opadol. Bodku navyše rozdrvila markizácka Smotánka, ktorá sa vrátila po pauze vo vysielaní. Tá dosiahla 7,5% sledovanosť a viac ako 23% podiel na trhu.

Z filmov sa zadarilo Markíze. V piatok vysielala Harryho Pottera a Fénixov rád – sledovanosť 8,9% / podiel na trhu 24,8% v cieľovke 12 – 54, sobotní Špunti na vodě takisto vyskočili nahor – sledovanosť 9,7% / podiel na trhu 24% v cieľovke 12 – 54.

V nedeľu poobede zabodovala politická relácia Na telo. V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahlo toto vydanie výborný rating 7,8%, ktorý je najvyšší od mája 2020, a nadpriemerný trhový podiel 24,9%. Celkovo pri obrazovkách sedelo 502-tisíc divákov.

Vysokej sledovanosti sa počas uplynulej nedele tešila aj diskusná relácia O 5 minút 12 na RTVS. Reláciu sledovalo počas nedeľného poludnia 417-tisíc divákov s trhovým podielom 24,4% v cieľovej skupine 12+

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#televízia Markíza #televízia JOJ #sledovanosť #RTVS #oseriáloch
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku