Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Divácka žatva! Jojka triumfovala s filmom, Markíza bodovala s Matovičom

Druhá polovica tohto týždňa priniesla doslova divácke zemetrasenie. Zabodovali obe komerčné stanice. Kým Jojka má na konte najsledovanejší film roka, Markíza zas najsledovanejší program tejto jesene.

12.12.2020 07:00
matovič, šťastný nový rok, Foto:
V stredu zažili slovenské televízie doslova divácku žatvu!
debata (3)

Veľký televíznym dňom bola práve streda. Markíza operatívne zaradila kľúčový rozhovor s premiérom Matovičom do Televíznych novín, ktorý v rovnaký deň oznámil nové protiepidemio­logické opatrenia. Hlavný večerný program odštartovala Jojka so svojou kľúčovou premiérou filmu Šťastný nový rok s hviezdnym obsadením. A Slováci vo veľkom sedeli pri obrazovkách, v oboch prípadoch.

Komédia Šťastný nový rok výrazne bodovala už minulý rok, keď bola v kinách. Bol vlani druhým najnavštevovanejším slovenským filmom v kinách (po filmovom trháku Trhlina) a piatym najnavštevovanejším filmom celkovo za rok 2019. Teraz si pripísal aj titul najsledovanejšieho filmu v roku 2020.

Premiéra filmu na Jojke zasiahla takmer milión divákov (presne 989-tisíc divákov, AvRch 12+), Šťastný nový rok tak dosiahol neprekonateľnú sledovanosť až 14,4% a 32,4% podiel v rámci univerzálneho publika, v obchodne relevantnej mladšej cieľovej skupine 12 – 54 si vyslúžil až 13,4% sledovanosť a vysoko nadpriemerný, až 37,9% podiel na trhu.

Romantická komédia bola tak v stredu prvou voľbou slovenských divákov vo všetkých cieľových skupinách. Ženy vo veku 45 až 54 rokov zaznamenali rekordnú 23,1% sledovanosť a až 41,1% podiel, u mužov mal film najväčší úspech v rovnakej cieľovke s vynikajúcou sledovanosťou až 19,1% a 37,3% podielom na trhu.

Pre veľký úspech, Jojka zopakuje film v sobotu poobede.

Matovič valcoval na Markíze

Televízia Markíza v stredu, 9. decembra 2020, operatívne zareagovala na aktuálne dianie a do vysielania večerných Televíznych novín pozvala premiéra Igora Matoviča, aby divákov naživo oboznámil o forme chystaného lockdownu a sprísnení opatrení v boji s koronavírusom. Toto vydanie hlavnej spravodajskej relácie sa v oboch hlavných cieľových skupinách stalo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a v univerzálnej cieľovej skupine 12+ išlo dokonca o doposiaľ divácky najúspešnejší program od začiatku jesennej televíznej sezóny.

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahli stredajšie Televízne noviny od začiatku septembra druhý najvyšší rating 13,6% a absolútne rekordný trhový podiel 37,3%, zároveň ide o doposiaľ druhý najsledovanejší program tejto sezóny.

Celkovo pri obrazovkách sedelo rekordných 758-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom zasiahol až vyše 1,1 milióna divákov (AvRch 1 161 000). Sledovanosť kulminovala práve v čase rozhovoru moderátorky Zlatice Švajdovej Puškárovej s predsedom vlády Igorom Matovičom, v čase o 19:42 sledovalo Markízu až 916-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

© Autorské práva vyhradené

3 debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #televízia JOJ #oseriáloch #televízia Markíza