Markíza reaguje na zmenu sledovania televízie! Posilňuje svoju online platformu

, 04.12.2020 07:00
voyo,
Televízia Markíza značne zainvestovala do vylepšení svojej online platformy Voyo. Autor:

Čo ukázal korona rok? Že aj Slováci sa vedia veľmi rýchlo prispôsobiť novej situácií a zmeniť dlhoročné zabehnuté zvyky sledovania televízie. Našinci čoraz viac obľubujú nové streamovacie platformy, na ich rozmach reaguje aj televízia Markíza a posilňuje svoje Voyo.

Online platforma navyše prešla v minulých dňoch zásadnou vizuálnou, ale aj obsahovou premenou a snaží sa dobehnúť rastúci trend nového spôsobu sledovania a vnímania televízie. Navyše zmeny sa uskutočňujú v čase, keď na Slovensko ohlásili príchod svetoví hráči ako Disney+, posilňovať mieni aj Netflix, HBO GO, lokalizovať ide Amazon Prime Video a šepká sa, že záujem o náš región má aj streamovacia služba Paramount+. V tomto smere bude rok 2021 absolútne zlomový. A šťastie praje pripraveným.

Vylepšené Voyo okrem lepšieho používateľského zážitku prináša aj ešte bohatší a lákavejší obsah, väčšie množstvo titulov v HD kvalite, či možnosť vrátiť sa k rozpozeranému videu alebo pokračovať v jeho sledovaní na inom zariadení.

Za technologickými inováciami rozhodne nezaostáva ani poskytovaný obsah. „Ponuka služby VOYO je neustále obohacovaná o nové, atraktívne tituly. Zákazníci si môžu vyberať z množstva špičkových premiér, rozprávok a príbehov pre celú rodinu, obľúbených československých klasík, ako aj filmov a seriálov z celého sveta. Do budúcna plánujeme naše portfólio rozšíriť aj o športovú ponuku,“ pokračuje Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza.

„Samozrejmosťou sú aj naďalej exkluzívne predpremiéry najlepších markizáckych programov či tureckých seriálových hitov, časovo neobmedzený archív obľúbených seriálov aj veľkolepých televíznych šou, či možnosť sledovať živé vysielanie všetkých staníc skupiny Markíza v HD kvalite. Používatelia si tak môžu vychutnávať to najlepšie z Markízy naozaj kedykoľvek a kdekoľvek,“ uzavrela Majeská.

Markíza sa teda s predstihom pripravuje na vojnu o veľmi atraktívnu cieľovú skupinu, ktorá si však veľmi dobre rozmyslí, do ktorej online televíznej služby v budúcnosti zainvestuje. Dá sa len ťažko predpokladať, že Slováci budú ochotní si platiť väčší počet streamovacích platforiem. Vyhrajú len tí najlepší.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#Voyo #televízny reštart #televízia Markíza #oseriáloch
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku