Online platforma navyše prešla v minulých dňoch zásadnou vizuálnou, ale aj obsahovou premenou a snaží sa dobehnúť rastúci trend nového spôsobu sledovania a vnímania televízie. Navyše zmeny sa uskutočňujú v čase, keď na Slovensko ohlásili príchod svetoví hráči ako Disney+, posilňovať mieni aj Netflix, HBO GO, lokalizovať ide Amazon Prime Video a šepká sa, že záujem o náš región má aj streamovacia služba Paramount+. V tomto smere bude rok 2021 absolútne zlomový. A šťastie praje pripraveným.
Vylepšené Voyo okrem lepšieho používateľského zážitku prináša aj ešte bohatší a lákavejší obsah, väčšie množstvo titulov v HD kvalite, či možnosť vrátiť sa k rozpozeranému videu alebo pokračovať v jeho sledovaní na inom zariadení.
Za technologickými inováciami rozhodne nezaostáva ani poskytovaný obsah. „Ponuka služby VOYO je neustále obohacovaná o nové, atraktívne tituly. Zákazníci si môžu vyberať z množstva špičkových premiér, rozprávok a príbehov pre celú rodinu, obľúbených československých klasík, ako aj filmov a seriálov z celého sveta. Do budúcna plánujeme naše portfólio rozšíriť aj o športovú ponuku,“ pokračuje Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza.
„Samozrejmosťou sú aj naďalej exkluzívne predpremiéry najlepších markizáckych programov či tureckých seriálových hitov, časovo neobmedzený archív obľúbených seriálov aj veľkolepých televíznych šou, či možnosť sledovať živé vysielanie všetkých staníc skupiny Markíza v HD kvalite. Používatelia si tak môžu vychutnávať to najlepšie z Markízy naozaj kedykoľvek a kdekoľvek,“ uzavrela Majeská.
Markíza sa teda s predstihom pripravuje na vojnu o veľmi atraktívnu cieľovú skupinu, ktorá si však veľmi dobre rozmyslí, do ktorej online televíznej služby v budúcnosti zainvestuje. Dá sa len ťažko predpokladať, že Slováci budú ochotní si platiť väčší počet streamovacích platforiem. Vyhrajú len tí najlepší.