Prekvapujúci divácky ohlas! RTVS s Markízou pohoreli, Jojka vystrelila nahor

, 21.11.2020 07:00
v siedmom nebi, uhorčík, herec,
Sledovanosť spred týždňa prekvapila. Autor:

Táto jeseň prináša poriadne bohatý víkendový program, ktorý je mixom premiérových filmov, seriálov, ale aj zábavy. Do boja o diváka plnohodnotne vstupuje okrem komerčných staníc, aj verejnoprávna RTVS. Ostatný víkend priniesol ďalšie prekvapenia, slovenský divák je pomerne nevyspytateľný tvor.

Poriadne vybičovaná bola ostatná nedeľa. Jednotka uviedla prvú časť trojdielnej oceňovanej minisérie Herec, Markíza to skúsila s reprízou šou 2 na 1 a Jojka po dlhšom čase vrátila do vysielania svoj tradičný divácky valec v Siedmom nebi.

Markizácka stávka na Dominiku Cibulkovú ako úplne prvého hosťa v šou 2 na 1, tentokrát, nevyšla. Televízia sa musela zmieriť len s 5,4% sledovanosťou a podpriemerným trhovým podielom pohybujúcim sa okolo 14%. Týždeň predtým reprízová epizóda s Mariánom Čekovským prekročila 8% sledovanosť. Medzitýždenný prepad je teda značný.

Dalo by sa čakať, že kvalitný kúsok od režiséra Petra Bebjaka, priláka rekordný počet divákov v obrazovkách RTVS. Prvá časť minisérie Herec však nezaujala. Zrejme k tomu prispel aj fakt, že pred pár týždňami ju uviedla Česká televízia. Úvod do príbehu si pozrelo len 230-tisíc divákov s podielom necelých 10% v cieľovke 12+. V komerčnej cieľovej skupine 12 – 54 to bola pomerne katastrofálna sledovanosť na úrovni 3,5%.

Kam sa podeli diváci? Stiahla si ich k sebe Jojka. Relácia V siedmom nebi je tradičný ťahák televízie, ktorý jej vždy zabezpečí nadpriemernú sledovanosť a dokázal bojovať aj s konkurenčnými ťažiskovými šou bez väčšej ujmy. Relácia prilákala až 511-tisíc divákov, pričom zasiahla až 866-tisíc divákov (AvRch, v cieľovke 12+) a ako trhový líder dosiahla skvelú 11% sledovanosť a 24,3% podiel (cieľovka 12+).

Najsilnejšiu divácku základňu relácie tvorili ženy v produktívnom veku 35 až 44 rokov, u ktorých dosiahla 14,3% sledovanosť a 29,6% podiel. Vysoko nadpriemerný výkon zaznamenalo V siedmom nebi aj pri mladších diváčkach vo veku 15 – 24 s 32,5% podielom na trhu. Sobotným večerom na Jojke kraľuje Uhorčík, ktorý si drží stabilnú divácku základňu a motá sa okolo 7% sledovanosti.

Odhliadnuc od nedeľného vlažného prijatia minisérie Herec, Jednotka výraznejšie zabodovala so svojimi tradičnými zábavnými reláciami. Obľúbenú šou Milujem Slovensko si v piatok večer nenechalo ujsť 476-tisíc divákov s trhovým podielom 21,7% v cieľovej skupine 12+. Sobotný večer ovládli Záhady tela, ktoré sledovalo 408-tisíc divákov s trhovým podielom 17,6% percenta v cieľovej skupine 12+.

Ďalšia epizóda komediálneho seriálu Pumpa s hosťami Milanom Kňažkom a Jánom Budajom prilákala k obrazovkám 384-tisíc divákov a získala tak trhový podiel 17,9% v cieľovej skupine 12+. Talkšou Petra Marcina Neskoro večer sledovalo 323-tisíc divákov s trhovým podielom 18,2 % percenta v cieľovej skupine 12+.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Páči sa Vám tento článok? Prosíme, podporte kvalitnú žurnalistiku.

Cieľom denníka Pravda a jeho internetovej verzie je prinášať Vám každý deň aktuálne spravodajstvo. Na to, aby sme pre Vás mohli stále a ešte lepšie pracovať, potrebujeme i Vašu podporu. Ďakujeme Vám za akýkoľvek finančný príspevok.

Podporiť Poslať SMS Predplatiť denník
#televízny reštart #televízia Markíza #televízia JOJ #sledovanosť #RTVS #oseriáloch
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku