Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Najväčšia trauma Jojky sa skončila... Ako dopadla Zlatá maska?

Ťažisková šou, ktorá mala spasiť jeseň sa stala najväčším prepadákom posledných rokov. Po veľmi dlho čase nezabral drahý licencovaný program. Slováci jednoznačne ukázali, že o formát, ktorý boduje vo svete, nemajú záujem.

14.11.2020 07:00
zlatá maska, uhorčík, Foto:
Zlatá maska sa rozlúčila bez väčšieho rozruchu, Uhorčík si stále drží priazeň.
debata (1)

Zabrala len prvá epizóda, ktorá prekonala 500-tisícovú hranicu, od ďalšieho týždňa to išla strmhlav dole. Po niekoľkých presunoch, šou skončila v programe na okraji záujmu a s katastrofálnymi podielmi. Je teda jasné, že Zlatá maska to u nás skúsila prvý a poslednýkrát. Pritom v USA, ale aj európskych krajinách relácia láme rekordy sledovanosti a dokonca koncom decembra bude mať premiéru v Spojených štátoch spin-off šou s názvom The Masked Dancer.

U nás minulú sobotu sa púť Zlatej masky skončila a vyhrala ju maska Bubáka, pod ktorou sa skrývala herečka, speváčka Lucia Siposová. Ako dopadlo finále? Stručne povedané, bez väčšej odozvy, ako ostatné epizódy. Rozlúčka so Zlatou maskou dosiahla len 12% podiel na trhu a bola na chvoste rebríčka sledovanosti. Od presunu na 23. hodinu sa nič iné ani nedalo očakávať.

Jojka šachovala s programom aj pred Zlatou maskou. Operatívne zdvojila vysielanie úspešného Uhorčíka, ktorý si drží divácku základňu, obe vysielané časti sa motali okolo 300-tisícového publika, čo stále televízii zabezpečuje nadpriemerné výsledky. Seriál si stále drží titul najúspešnejšieho programu tejto jesene na Jojke.

V nedeľu nastala veľmi zaujímavá situácia, keď sa proti sebe postavila premiéra evitovky Príliš osobná známosť na Jojke a šou 2 na 1 na Markíze, pričom išlo o reprízu. Obe televízie majú zhodný počet divákov. Film, ale zábavný program sledovalo zhodne 441-tisíc divákov. Avšak prvenstvo si uchmatla Jojka, ktorá dosiahla 9,5% sledovanosť a 21,2% podiel, pri mladších divákoch dosiahol ešte vyšší výkon – až 9,8% sledovanosť a 26,2% trhový podiel.

Film mal výbornú sledovanosť, až 17,6% a podiel 31,6%, pri diváčkach vo veku 45 až 54 rokov, muži v rovnakom veku zaznamenali takisto vynikajúcu 13,2% sledovanosť. Mladšie ženy vo veku 35 – 44 vyslúžili filmu skvelú 13,1% sledovanosť a 26,6% trhový podiel.

Markíza môže byť takisto spokojná, hoci vysielala reprízu 2 na 1 s Mariánom Čekovským, v cieľovke 12 – 54 dosiahla nadpriemernú 8,4% sledovanosť s trhovým podielom nad 21%.

© Autorské práva vyhradené

1 debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #televízia JOJ #oseriáloch #televízia Markíza #Zlatá maska #Uhorčík