Televízie si boli dobre vedomé, že majú pred sebou jedinečnú šancu prilákať rekordné počty divákov k obrazovkám. Mali pripravené viaceré filmové premiéry, nové časti obľúbených šou, ale aj seriálov. Jojka ponúkala od piatku filmy ako Coco alebo Aladina, v sobotu sa predstavila ďalšia časť Uhorčíka. RTVS bola v znamení klasickej zábavy a Markíza stavila na duel Farmy a následne v sobotu a nedeľu podsunula divákom filmy Vražedná pomsta a Špindl 2. A Slováci vo veľkom sedeli pri obrazovkách. Po celoplošnom testovaní si dopriali oddych a neraz padali aj rekordy.
V piatok Jojka s reprízou rozprávky Coco síce viedla v komerčnej cieľovke 12 – 54 s 8% sledovanosťou a 20% podielom na trhu. Čo do počtu divákov však viedla Markíza s Farmou a RTVS s ďalšou premiérovou časťou Milujem Slovensko.
Zaujímavá situácia nastala v sobotu. Jojkársky Uhorčík sa síce drží v solídnych číslach, no tentokrát opäť o čosi klesol. Celkovo pri obrazovkách sedelo 314-tisíc divákov, stratil 46-tisíc divákov a stratil, po prvýkrát, líderstvo na trhu. Divákov si uchmatla premiéra filmu na Markíze – Krvavá pomsta s Liamom Neesonom. V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahol vynikajúci rating 10,5 % ako aj trhový podiel 28,0 %. Celkovo si film vychutnalo až 488-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V oboch hlavných cieľových skupinách išlo pritom o doposiaľ najsledovanejší akvizičný film na obrazovkách Markízy v rámci aktuálnej jesennej sezóny.
Na RTVS sa nadštandardne držali Záhady tela so 412-tisícmi divákov, výrazne sa prepadla nasledujúca Pumpu. Tú sledovalo 363-tisíc divákov a nepotvrdila tak stúpajúcu tendenciu vývoja sledovanosti.
V nedeľu sa proti sebe postavili filmy Aladin a Špindl 2. Slovenským obrazovkám vládla Jojka a jej Aladin s takmer pol miliónovým publikom v rámci univerzálnej cieľovej skupiny (10,7% sledovanosť a 24,9% podiel). V obchodnej cieľovke dosiahol Aladin na Jojke až 11,6% sledovanosť a 32,2% podiel na trhu, celkovo sa film stal najsledovanejším akvizičným programom týždňa z ponuky všetkých slovenských televízií.
Najpočetnejšou cieľovou skupinou Aladina boli diváčky vo veku 45 – 54, ktoré dosiahli až 17,5% sledovanosť a 30% podiel, ženy vo veku 35 až 44 rokov zaznamenali takisto skvelú, až 14,5% sledovanosť a ešte vyšší 30,1% podiel na trhu. Špindl 2 však na Markíze nebol prepadák a v komerčnej cieľovke uhral solídnu 7,5% sledovanosť.