Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Zariskuje Markíza so speváckou šou? Toto predtým ešte nikdy nespravila

Televízia Markíza v minulých dňoch poriadne prekvapila, keď vo svojom vysielaní začala intenzívne zháňať potenciálnych súťažiacich pre ďalšiu Superstar. Ide pritom o zaujímavý krok, keďže tento formát a jeho federálna verzia sa vysielala s dvojročnými rozostupmi, aby sa zabezpečil "dorast" talentov.

07.10.2020 07:00
superstar, Foto:
Markíza spustila prihlasovanie do ďalšej Superstar.
debata (2)

Nie je tajomstvom, že česko-slovenské teritórium nie je také veľké, aby mohlo zvládnuť každoročné hľadanie novej speváckej hviezdy. Navyše dvojročné vysielanie zabezpečilo ako taký čas aktuálnym účastníkom pripraviť svoje skladby a pokúsiť sa uchytiť v šoubiznise. Lenže obrovský úspech šiestej série počas tejto jari zrejme zmenil názor Markízy a Novy s nasadením siedmej série. Už v minulosti sa preukázalo, že ak televízie na jeseň spustili prihlasovaciu kampaň, vo februári štartovalo ďalšie hľadanie Superstar.

Tohtoročná Superstar bola pre Markízu, ale aj Novu veľkým úspechom a dosahovala najlepšiu sledovanosť za posledné tri ročníky. Dôvodov boli viacero. Iste najviac zavážila aj jarná koronakríza. Vtedy Markíza stiahla kompletne stiahla z programu všetky premiéry okrem Superstar. Divácky hlad po „normálnom“ premiérovom programe bol veľký a prirodzene na nasmeroval na rokmi overený formát.

Ten navyše prešiel zaujímavý kreatívnymi zmenami. Zmenilo sa zloženie poroty, ktoré navyše si očividne ľudsky sadlo. Definitívne zmizol moderátor. Veľká mediálna pozornosť sa venovala aj ukončeniu ročníka, keďže vtedajšie epidemické opatrenia do poslednej chvíle nedovoľovali pripraviť tvorcom definitívnu verziu. V hre bolo viacero scenárov. Nakoniec sa podarilo zrealizovať expresné finále s dvoma kolami na veľkom pódiu, avšak bez divákov.

Už prvá epizóda priniesla veľmi zaujímavé čísla, celkovo si štart novej sezóny s avizovanými zmenami pozrelo 468-tisíc divákov. Zaujímavosťou je, že toto bola najmenej sledovaná epizóda, avšak už daný výsledok bol nadpriemerný. Postupná nárast potvrdili nasledujúce týždne a po vyhrotení pandémie začala hviezda šou stúpať strmhlav hore.

S ľahkosťou prešla fázou s 500-tisícovým publikom pri obrazovkách a posledné týždne sa držala vysoko nad 600-tisícmi. Samotné Superfinále sledovalo rekordných 678-tisíc Slovákov.

Len niekoľko hodín po odvysielaní Superfinále televízia Markíza exkluzívne pre Pravdu potvrdila prípravy ďalšej série. “Po mimoriadnom úspechu aktuálneho ročníka speváckej súťaže Superstar vieme potvrdiť prípravu ďalšej série v niektorej z budúcich televíznych sezón,” povedala PR manažérka Markízy Lenka Horáková.

O nasadení siedmej série na jar 2021, zatiaľ, Markíza mlčí. “Aktuálne si televízia Markíza rozširuje databázu talentov pre prípadné vysielanie speváckej súťaže niekedy v budúcnosti,” povedal pre Pravdu PR manažér Markízy Lukáš Kočišek.

© Autorské práva vyhradené

2 debata chyba
Viac na túto tému: #Superstar #oseriáloch #televízia Markíza #koronavírus #televízny reštart