Hoci prvé dve epizódy uhrali sledovanosť okolo siedmich percent, čo bol v podstate priemerný výkon, zmena nastala počas minulej stredy. Tretia premiérová epizóda novej série sa stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa.
V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla šou v rámci aktuálnej sezóny doposiaľ najvyšší rating 7,4% aj trhový podiel 24,5%. Konkurenčné televízie v rovnakej cieľovej skupine výrazne zaostali, Jojka odvysielala seriály Prázdniny (share 16,9%) a Delukse (share 10,4%), Jednotka RTVS ponúkla film Vraždy v Pas-de-Calais (share 10%).
Príbeh mladej mamičky Juliány Kužmovej, ktorá napriek komplikovanému vzťahu s rodičmi pod vedením trénera Maroša Molnára schudla neuveriteľných 65 kíl, pritiahol k obrazovkám 366-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Medzitýždenne si tak šou polepšila o 26-tisíc divákov a v rámci 3. série zaznamenala doposiaľ najlepší výkon.
Jednotkou na trhu v čase vysielania bola aj nasledujúca reality šou Farma, ktorá si v cieľovej skupine 12 – 54 pripísala rating 4,9% a v rámci aktuálnej 12. série doposiaľ rekordný trhový podiel 28,8%.