Jojka sa chystá rozdrviť Markízu! Osudová rana v podobe seriálového hitu

, 14.07.2020 07:00
seriál 9111, 911,
Diváci Jojky sa môžu tešiť na megadávku seriálu 911. Autor:

Tak tomuto sa hovorí poriadne vyhrotený letný súboj o diváka, ktorý tu nebol niekoľko rokov. Žiadne "zloženie zbraní" sa nekoná ani počas uhorkovej sezóny. Tretí týždeň oddychovej štruktúry prinesie vygradovanie súboja medzi komerčnými stanicami.

Jojka totiž zavelila na strategický útok proti Markíze, ktorá sa poriadne trápi so svojou ponukou. Tá v drvivej väčšine nezaujala divákov a prináša skôr podpriemerné výsledky. Už minulý týždeň musela robiť operatívne a výrazné zmeny počas utorkov a štvrtkov, kde prepadli reprízované relácie.

V utorok sa do noci musela odpratať zábavná šou Klamal by som ti?, relácia Dobre vedieť! musela zdvojiť. To isté čakalo českú Zámenu manželiek vo štvrtok. Druhá časť reality šou vytlačila druhýkrát reprízované Milenky k 23. hodine. Paradoxne všetky spomínané programy dosahovali podpriemerné výsledky okolo 10% trhového podielu v cieľovke 12 –54. Milenky boli na tom ešte horšie. Preto nebolo prekvapením, keď Markíza pristúpila k operatívnym zmenám.

Navyše ešte viac dostala na frak, keď Jojka spustila svoje televízne leto, ktorého pilierom je premiéra 3. série akčného hitu 911. Už prvé dve epizódy potvrdili výrazne stúpajúcu obľúbenosť medzi Slovákmi.

Prvú časť od 20:35 si nenechalo ujsť 343-tisíc divákov (sledovanosť 7,4%, podiel 18,4% v skupine 12+). Nasledujúca časť sa tiež tešila úspechu so sledovanosťou 6,8% a podielom 19,0%. Prekonala tak s poriadnym náskokom aj výkon prvých dvoch časti druhej série. Tá pred rokom získala v skupine 12+ 5.8%, respektíve 5,1% sledovanosť s trhovým podielom 14,8, respektíve 14,2%.

Akčný seriál ukázal, aj počas minulotýždňového utorka, že vysoká sledovanosť počas premiéry nie je otázkou iba zvedavosti divákov, ale trend. Tretia epizóda sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Dosiahla sledovanosť na úrovni 7,6% s trhovým podielom 17,8%. Pozrelo si ju spolu 352-tisíc divákov, čo je o 9-tisíc viac ako pri štarte seriálu vo štvrtok 2. júla. Počas ostatného štvrtka štvrtá epizóda 3. série dosiahla v cieľovke 12+ 6,2% sledovanosť a trhovým podielom 15,8%.

Rastúca sledovanosť priniesla prehodnotenie nasadenie ďalších častí 911. Jojka sa rozhodla spraviť zmenu a už od tohto týždňa zdvojí vysielanie, aby zasadila konkurenčnej Markíze ranu istoty. Najmä sa to môže týkať štvrtkov, kde sa Zámena manželiek s druhou časťou nadýchla. Takto Jojka vyplní celý hlavný vysielací čas istotou nadpriemernej sledovanosti a nedovolí konkurencii spamätať sa, navyše sa šikovne zbavila aj multireprízovaného Knight Ridera, ktorý minulý týždeň ukázal, že nie je ťahúňom.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

Páči sa Vám tento článok? Prosíme, podporte kvalitnú žurnalistiku.

Cieľom denníka Pravda a jeho internetovej verzie je prinášať Vám každý deň aktuálne spravodajstvo, rozhovory, komentáre, reportáže, videá, ďalšie užitočné a praktické informácie ako aj čítanie a obsah pre zábavu a voľný čas.

Na to, aby sme pre Vás mohli stále a ešte lepšie pracovať, potrebujeme i Vašu podporu. Ďakujeme Vám za akýkoľvek finančný príspevok.

Podporiť Poslať SMS Predplatiť denník
#televízia Markíza #televízia JOJ #sledovanosť #seriál 9-1-1 #oseriáloch
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku