Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Zaujímavé! To, čo zvyčajne na Slovákov nefunguje, teraz poriadne zabodovalo

Televízna sezóna 2019/2020 sa definitívne skončila. Bezprecedentná situácia, ktorá nastala kvôli pandémii nadobro zmenila podobu vysielania. Stanice naplno od júla nabiehajú letný režim, v ktorom dostanú priestor viac akvizičné seriály a filmy. Tie počas roka zvyčajne nemajú dostatočný priestor.

01.07.2020 07:00
liga samovrahov, predtým ako som ťa spoznala, Foto:
Víkendová sledovanosť potešila televízie, filmy im priniesli nadpriemerné výsledky.
debata (3)

Všetci traja najväčší televízni hráči od júla naplno „oddychujú“. Teda, čo sa týka programovej štruktúry. V zákulisí to poriadne vrie a vo veľkom sa nakrúca, výsledok uvidia Slováci už na jeseň, keď odštartuje nová televízna sezóna 2020/2021, ktorá bude zároveň symbolom reštartu po koronakríze. Najmä komerční hráči počas nadchádzajúcich dvoch mesiacov stavia na program, ktorý počas štandardnej sezóny nemôže dostať väčší priestor.

Sú to zahraničné filmy a seriály, ktoré počas posledných rokov skôr prinášajú vlažné výsledky, preto ich vytlačila výkonnejšia vlastná tvorba. Avšak posledné dni priniesli zaujímavé výsledky sledovanosti. Ukázalo sa, že po mesiacoch televízneho pôstu vedia prilákať väčšie množstvo divákov aj zaujímavé filmové tituly.

Dôkazom je komiksová adaptácia, ktorú Markíza uviedla v slovenskej premiére v nedeľu večer. Liga samovrahov, v komerčnej cieľovke 12 – 54, uhrala nadpriemerný výsledok so sledovanosťou 7,7% a trhovým podielom takmer 25%. V sobotu výrazne zabodovala Jojka s reprízou romantického filmu Predtým, ako som ťa spoznala, snímka získala až 26% podiel na trhu, celkovo pri obrazovkách sedelo 342-tisíc divákov. Ukazuje sa, že ak televízie ponúknu naozaj kvalitné tituly, tak si divákov bez problémov nájdu.

Štandardne, už počas pandémie, ale aj teraz po nej boduje medzi Slovákmi jojkárske Inkognito. Ostatné vydanie si pozrelo 436-tisíc divákov, pričom zásah malo až na takmer 750-tisíc divákov. Zábavná šou dosiahla 9,4% sledovanosť a 21,0% podiel na trhu v skupine 12+.

© Autorské práva vyhradené

3 debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #televízia JOJ #oseriáloch #televízia Markíza