Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Tvrdý bojkot divákov a ponížená Markíza! Televízia reaguje na katastrofálnu sledovanosť

Koniec koronakrízy na Markíze! Tak by sa dal nazvať najnovší operatívny krok televízneho lídra, ktorý mení skladbu vysielania počas utorkov. Koronašpeciály, ktoré ešte pred pár týždňami boli hitom končia pre katastrofálne výsledky sledovanosti.

09.06.2020 07:00
Koronavirus na Slovensku, koronavírus, Foto:
Koronašpeciálom na Markíze definitívne odzvonilo.
debata (12)

Diváci dali jasne najavo, čo chcú a najmä nechcú viac sledovať. Kým pandémia koronavírusu mala za obeť takmer celú jarnú sezónu, teraz sa karta obracia. Nástup normálneho fungovania zas vytláča program, ktorý tri mesiace obsadil hlavný vysielací čas. Diváci jasne odpískali koniec pandémia na obrazovkách, keď počas minulého utorka totálne odignorovali špeciálnu diskusiu, v ktorej sa oproti Zlatici Švajdovej Puškárovej posadil minister školstva.

Koronašpeciály sa rútili do záhuby už niekoľko týždňov, predsalen epidemická situácia u nás hovorí jasnou rečou a pandémia je porazená. Prirodzene teda opadol záujem Slovákov pozerať relácie s touto tématikou, ktoré v nich iste vzbudzovali obaby. Život, až na pár výnimiek, je v starých koľajach a celá téma sa akosi vyčerpala.

Kým v marci a apríli boli relácie a spravodajstvo na rekordných hodnotách, panika a strach spravili svoje, v apríli záujem začal postupne a opadať máj jasne ukázal, že o tento typ programov už nie je záujem. Nepomohli ani exkluzívni hostia, pravidelne v markizáckych koronašpeciáloch vystupoval premiér, objavila sa tu aj prezidentka, tvorcovia sa snažili na seba upriamiť pozornosť aj možnými konfliktnými situáciami medzi hosťami typu Matovič verzus Sulík. Nič nepomohlo. Krivka narazila na dno a Markíza musela zareagovať.

Posledný klinec do rakvy zatĺkol minulotýždňový koronašpeciál. Podľa portálu mediaboom.sk zažila Markízu najväčšiu potupu za posledné roky, keď ešte aj turecké seriály na menšej stanici Doma mali lepšie výsledky ako hlavná stanica. Vydanie relácie o otváraní škôl dosiahlo iba 3% sledovanosť s trhovým podielom iba 10%. Celkovo sedelo pri obrazovkách 180-tisíc divákov. V časoch najväčšej slávy tieto relácie dosahovali niekoľkonásobné vyššie hodnoty.

Koronakríze na obrazovkách jednoducho odzvonilo a divákov stačia informácie, ktoré prináša hlavná spravodajská relácia. Už dnes večer preto nie je v príprave špeciálna relácia. Markíza ich sérii prepadov ruší a na jej miesto prichádza zábavná kvíz šou Dobre vedieť!.

© Autorské práva vyhradené

12 debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #oseriáloch #televízia Markíza #koronavírus #koronakríza