V nedeľu, 17. mája, sa Superstar stala v strategickej cieľovej skupine 12 – 54 najsledovanejším programom dňa a zároveň aj celého uplynulého týždňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla epizóda, v ktorej sa uzavrel Super Výber a diváci spoznali finálovú desiatku, vysoko nadpriemerný rating 13,6% a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 35%.
SuperStar v čase vysielania porazila konkurenčné programy, film Skryté čísla zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší trhový podiel 22,1 % a snímka Privátne bankovníctvo na Jednotke RTVS dosiahla podiel na trhu 3,9%. Záverečnú šiestu časť napínavého vyraďovacieho Super Výberu si nenechalo ujsť celkovo 601-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Ide tak o ďalší pokles v priebehu mesiaca. Postupne Superstar stratila viac ako 50-tisíc divákov, výsledky sú však vysoko nadpriemerné.
Sledovanosť stúpala od samotného začiatku vysielania, po vypuknutí pandémie začala výrazne rásť. Keď sa končili kastingy, tak výkon Superstar zastabilizoval nad hranicou 600-tisíc divákov a padli aj rekordy. Superstar 2020 je najsledovanejšia za posledné tri vydania s doterajším rekordom na úrovni 655-tisíc divákov.
Už v nedeľu sa šou dostane so svojej záverečnej fázy, teda do finálových live prenosov. Tento rok sa diváci dočkajú len dvoch kôl a už 31. mája sa dozvedia meno novej Superstar.