Superstar poriadne prihára! Stále je neznámy plán finále, sledovanosť klesla

, 13.05.2020 07:00
superstar,
Superstar v nedeľu čaká posledná predtočená epizóda. Od ďalšieho týždňa by sa do programu mali dostať live finálové prenosy. Autor:

Napätie do poslednej sekundy! Zrejme to si povedala Markíza s Novou pri hľadaní nielen speváckej hviezdy, ale aj nájdenia plánu pre samotné finále. Čas sa pri tom veľmi rýchlo kráti. Už počas najbližšej nedele sa odvysiela posledná predtočená epizóda Super Výberu.

Od nedele 24. mája by sa mali na obrazovky dostať avizované finálové priame prenosy, ktoré sú Superstar výkladnou skriňou. Veľkolepá scéna, niekoľkotisícová kulisa s divákmi. Tak vždy vyzerali veľkolepé večery s finálovou zostavou tých najlepších spevákov. Tento rok je všetko inak, kvôli pandémii koronavírusu je situácia stále nejasná, hoci sa výrazne uvoľňujú bezpečnostné obmedzenia, ktoré boli zavedené.

Jedno je isté, Markíza s Novou sa držia plánu, že tohtoročnú sériu odvysielajú do konca a víťaz bude zvolený divákmi ešte pred letom. Vyvrcholenie musí dostať čo najpompéznejšiu podobu, akú je možné zrealizovať v súčasných podmienkach. Táto sezóna je na Slovensku, ale v Čechách absolútnou jednotkou a televízie si dobre uvedomujú, že nadpriemernú sledovanosť si musia udržať do úplného konca a vysoko nastavenú latku predtočených epizód nemôžu podliezť lacne vyzerajúcim finále.

Sledovanosť stúpala od samotného začiatku vysielania, po vypuknutí pandémie začala výrazne rásť. Keď sa končili kastingy, tak výkon Superstar zastabilizoval nad hranicou 600-tisíc divákov a padli aj rekordy. Superstar 2020 je najsledovanejšia za posledné tri vydania. Aktuálne sa vysiela tzv. Super Výber, ktorý produkcia roztiahla až na šesť častí. Tá posledná bude pre divákov pripravená počas tohtotýždňovej nedele.

Počas minulej nedele vyvrcholila fáza s duetmi a vznikla 18 najlepších, z ktorých v najbližšej epizóde vznikne finálová desiatka. Paradoxne vyvrcholenie veľmi dôležitej časti súťaže dosiahlo menšiu sledovanosť ako predchádzajúce epizódy. Avšak čísla sú stále vysoko nadpriemerné a stále neklesajú pod 600-tisíc. Pre Markízu je Superstar v tomto produkčnom vákuu jednoznačným spasiteľom.

V strategickej cieľovej skupine 12 – 54 sa ostatná epizóda stala najsledovanejším programom dňa a zároveň aj celého uplynulého týždňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine nadpriemerný rating 13,8% a doposiaľ druhý najvyšší trhový podiel 34,4%.

SuperStar v čase vysielania porazila konkurenčné programy, film Ten dvanásty zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine výrazne nižší trhový podiel 19,3% a snímka Moja matka na Jednotke RTVS dosiahla podiel na trhu 5,1%. Piatu časť SuperVýberu si nenechalo ujsť celkovo 625-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a stala sa tak druhým najsledovanejším programom týždňa v tejto univerzálnej cieľovej skupine.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#televízia Markíza #Superstar #sledovanosť #oseriáloch #koronavírus #koronakríza
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku