Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Bola to tesnotka! Superstar ďalší rekord neprekonala, sledovanosť zostáva závratná

Jednoznačným tohtoročným jarným televíznym hitom je markizácka Superstar. Kreatívne zmeny v kombinácii s koronakrízou spravili so šou opäť hit. Pritom trend sledovanosti bol za posledné ročníky jasný, zvedavosť divákov postupne opadala. Tento rok je všetko inak!

07.05.2020 07:00
superstar, Foto:
Dvanástej časti Superstar unikol ďalší rekord len o vlások.
debata

Superstar zažíva opäť svoje zlaté časy, potvrdzuje to výrazný vzostup sledovanosti v posledných týždňoch, ale aj ohlasy divákov, ktorým sa spracovanie aktuálnej sezóny veľmi páči. Viac kastingových kôl, rozšírený Super Výber z divadla, absencia semifinále. Atraktívny strih, epizódy, ktoré majú drive, moderný vizuál, skvele zostavená porota má za následok, že nikomu nechýba ani moderátor tejto šou.

Navyše pandémia koronavírusu spravila zo speváckej šou horúci artikel medzi divákmi, keďže patrí k malinkému počtu premiér, ktoré sa v súčasnosti v televízií vysielajú a tak si státisíce Slovákov každú nedeľu sadá k obrazovkám a po rokoch znova objavili čaro hľadanie speváckej Superstar.

Nedeľná epizóda, v ktorej sa uzavrela fáza Divadla a spievanie v kvartete a otvorenie ďalšej časti, keď už najlepšia 26 sa musela pred porotou predviesť v duetách si celkovo pozrelo až 652-tisíc divákov. Od prekonania absolútneho rekordu ju delilo len 3 tisícky divákov.

V strategickej cieľovej skupine 12 – 54 sa dvanásta epizóda stala najsledovanejším programom celého uplynulého týždňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V tejto obchodne podstatnej cieľovej skupine dosiahla Superstar doposiaľ druhý najvyšší rating 14,7% a rovnako aj druhý najlepší trhový podiel 34,3%.

Týždeň predtým, keď šou dosiahla svoju najlepšiu sledovanosť za posledné tri ročníky, v komerčnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla rekordnú 15% sledovanosť a rovnako aj trhový podiel na úrovni 36,1%.

Naďalej visí otáznik nad podobou finálových kôl, ktoré sa nezadržateľne blížia. Prvé z nich je na naplánované na 24. mája. Markíza však stále hľadá, respektíve doťahuje posledné detaily.

"Televízia pozorne sleduje aktuálnu situáciu v súvislosti s koronavírusom. V súčasnosti pracuje s niekoľkými verziami, ako by mohla najúspešnejšia hudobná súťaž pokračovať, zatiaľ je ale predčasné niektorú z nich konkretizovať. Naďalej však platí, že absolútnou prioritou je zdravie a bezpečnosť všetkých zúčastnených,“ povedala pre Pravdu PR manažérka Alexandra Hrušková.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #Superstar #oseriáloch #televízia Markíza #koronavírus