Na začiatku koronakrízy spolu s hlavným spravodajstvom patrili medzi rekordne sledované programy, s pribúdajúcimi týždňami sila týchto špeciálnych diskusií postupne opadala a bolo cítiť presýtenie publika obrovským prísunom informácii o koronavíruse, ktoré v zásade boli v negatívnom duchu.
Minulý týždeň Markíza zmenila rétorika tesne pred prvou fázou uvoľňovania ekonomiky odvysielala diskusiu s názvom Koronavírus na Slovensku: Ako ďalej?. Tradične v úvode rečnil premiér Igor Matovič, nasledoval dokument a relácia končila širokou diskusiou s odborníkmi.
Výkon relácie poskočil až o dva percentuálne body v porovnaní s predchádzajúcimi vydaniami. V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla relácia sledovanosť na úrovni 9% a trhový podiel 22,8%. Program moderovaný Zlaticou Švajdovou Puškárovou a Michalom Kovačičom si nenechalo ujsť celkovo 473-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Diskusia bola v oboch cieľovkách najsledovanejším večerným programom so začiatkom po 20:30.
Najsledovanejšími programami na trhu sa minulý utorok v oboch hlavných cieľových skupinách stali večerné spravodajské relácie Počasie (rating 10,6% / share 30,1% v cieľvke 12 – 54) a Televízne noviny (rating 10,5% / share 32,5% v CS 12 –54). Aktuálne informácie o počasí sledovalo 605-tisíc a súhrn najdôležitejších udalostí dňa 601-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.