Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Superstar skončila s kastingami! Akým smerom sa ubrala sledovanosť prekvapí

Spevácka megašou počas tohtoročnej sezóny žne úspechy. Kastingové epizódy sledovali státisíce divákov a pre Markízu to bola záruka nadpriemerného úspechu. Aktuálne súťaž vstupuje do ďalšej dôležitej fázy, keď sa budú vyberať len tí najlepší.

07.04.2020 07:00
superstar, superstar 2020, Foto:
Kastingy Superstar 2020 sa skončili, začína sa nová fáza súťaže a nekompromisné vyraďovanie a hľadanie top spevákov.
debata

Šiesta séria federálnej verzie Superstar tento rok divákom predstavila až osem zostrihov toho najlepšieho, ale aj najhoršieho, čo sa objavilo pred kamerami. Ide o najvyšší počet kastingových častí doteraz.

Postupne aj Markíza s Novou nabehli na režim rozšírenia tohto typu častí, ktoré priťahujú nadpriemerný počet divákov. V minulosti sa ukázalo, že následné fázy súťaže boli charakteristické menším publikom. Ľudí jednoducho baví dynamicky zostrihaná epizóda plná talentov, ale aj tých, ktorí ním vôbec neoplývajú.

Touto cestou sa už vybral aj konkurenčný Talent na Jojke, ktorý ostatné dve sezóny vyrábal v štýle, čo najviac kastingov a obmedzenejší a rýchlejší spôsob vysielania živých prenosov.

Superstar sa tento rok jednoducho darí. Dôkazom je aj sledovanosť ôsmej epizódy vysielanej počas ostatnej nedele. Uzavretie výberu z ľudu sledovalo rekordný počet divákov. Superstar na seba púta pozornosť aj z ďalšieho dôvodu. Aj napriek zúriacej koronakríze, Markíza s Novou neprestávajú vysielať predtočené epizódy a je to jedna z mála premiér, ktoré sa v súčasnosti dajú zastihnúť vo vysielaní.

Záverečný kastingový zostrih SuperStar dosiahol v strategickej cieľovej skupine 12 – 54 doposiaľ rekordnú sledovanosť na úrovni 13,1% s trhovým podielom 30,1%, pričom sa stal najsledovanejším programom dňa v rámci celého trhu. Medzitýždenne si šou z hľadiska ratingu polepšila až o 2,0 percentné body a trhový podiel jej narástol dokonca o 5,7 percentné­ho bodu.

SuperStar v čase vysielania porazila v komerčnej cieľovke aj konkurenčné programy, filmová premiéra Vražda v Orient exprese zaznamenala na Jojke trhový podiel 15,7% a vyvrcholenie seriálu Hniezdo na Jednotke RTVS dosiahlo podiel na trhu 20,4%. Ôsmy zostrih Superstar si nenechalo ujsť rekordných 586-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, v porovnaní s minulotýždňovou epizódou ide o nárast o 65-tisíc divákov.

Už najbližšiu nedeľu odštartuje ďalšia dôležitá fáza súťaže. Z kastingov vznikol prvotný výber 80 najlepších. Z nich do finále môže postúpiť len hŕstka. „Divadlo“ sa tak môže začať!

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #Superstar #oseriáloch #televízia Markíza #koronavírus