Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markíza uzavrela kontroverznú svadobnú šou! Vráti sa ešte niekedy?

Minulý štvrtok televízia Markíza, tesne pred štartom jarnej časti televíznej sezóny, ukončila vysielanie licencovanej reality šou Svadba na prvý pohľad. Televízia môže byť spokojná, relácia sa lúčila s nadpriemernou sledovanosťou.

05.03.2020 07:00
svadba na prvý pohľad, Foto:
Reality šou Svadba na prvý pohľad na rozlúčila po dvoch mesiacoch s divákmi.
debata

Svadba na prvý pohľad sa dostala do vysielania počas januára, pričom vysielanie sa niekoľkokrát odkladalo. Markíza s ňou vyplnila štvrtkové okno, kde sa počas hlavnej sezóny vysiela Horná Dolná. Začiatky Svadby na prvý pohľad neboli ľahké, prvá epizóda úspech nezožala. V ďalších týždňoch sa situácia výrazne zlepšila a výkon relácie vystrelil, v obchodne dôležitej skupine 12 – 54 bola Markíza jednotka na trhu.

S blížiacim sa koncom vysielania, neraz rekordná sledovanosť prekračujúca 9% a atakujúca desiatku, sa postupne skĺzla stále do nadpriemerov. Posledná epizóda, v ktorej sa tri páry rozhodli, či spolu zostanú alebo sa rozídu, priniesla opäť vysokú sledovanosť a potvrdil sa fakt, že táto šou je jednoznačným úspechom Markízy. Hoci na začiatku to tak nevyzeralo. I keď sa nad reláciou stále vznášal tieň podozrenia o autentickosti, diváci sa televízii chrbtom neotočili.

V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahol záver netradičného sociálneho experimentu – ako Markíza šou charakterizovala – sledovanosť na úrovni až rating 8,4% a trhový podiel 23,4%, seriál Nový život zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 19,6% a relácia Zlaté časy na Jednotke RTVS podiel na trhu 9,6 %.

Pre Markízu Svadba na prvý pohľad neznamenal neúspech. Otázka znie jasne – Bude reality šou pokračovať? Všetko nasvedčuje tomu, že áno. „Šou Svadba na prvý pohľad sa u divákov stretla s obrovským úspechom, čo nás nesmierne teší. Momentálne, zatiaľ, iba hľadáme účinkujúcich pre možnú druhú sériu,“ potvrdil pre Pravdu PR manažér Markízy Lukáš Kočišek.

Celkovo sledovalo záber relácie 456-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. V tejto širšej cieľovej skupine ide o druhý najlepší výsledok za celú dobu vysielania Svadby na prvý pohľad. Už tento štvrtok sa vráti na obrazovky obľúbená Horná Dolná, ktorá odštartuje už 11. sériu.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #Horná Dolná #oseriáloch #televízia Markíza #Svadba na prvý pohľad