Šiesty federálny ročník prešiel viacerými zmenammi, tvorcovia si od nich sľubujú prílev divákov, keďže Superstar počas posledných sezón postupne strácala dych. Nová porota, nové štúdio, hudobný doprovod na kastingoch a nateraz žiaden moderátor. Prvá časť obsahovala predstavenie novej päťčlennej poroty a následne predviedli talenty, ale aj jedinci z opačnej strany barikády. A diváci boli zvedaví!
Markíza sa pochválila, že štart tejto série Superstar malo vyššiu sledovanosť, ako štart v roku 2018. Celkovo pri obrazovkách sedelo až 468-tisíc Slovákov, čo je približne o 40-tisíc viac ako pri piatom ročníku. V strategickej cieľovke 12 – 54 sa sledovanosť vyšvihla až na 9,9% s trhovým podielom 26,3 percenta. Podiel takisto narástol o 2,8 percentuálneho bodu v porovnaní spred dvoch rokov.
Markíze sa so Superstar výrazne zadarilo v obchodne relevantnej cieľovke 12 – 54, teda medzi mladšími divákmi. Iná situácia bola v skupine 12+.
V siedmom nebi na Jojke sa muselo uspokojiť s trhovým podielom na úrovni 17,3%, avšak so 456-tisícmi divákov. Superstar však príliš neotriasla Hniezdom na RTVS. To si udržalo stále nadpriemerný podiel na trhu – 17,5%. Dokonca v skupine 12+ bola RTVS jednotkou na trhu, premiérovú epizódu obľúbeného rodinného seriálu si pustilo až 513-tisíc divákov.