Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markíze zabrali zmeny v Superstar! S prehľadom zvalcovala konkurenciu

V nedeľu večer sa do vysielania, po dvojročnej pauze, vrátila jedna z najúspešnejších šou na Slovensku. Markíza spustila ďalší ročník obľúbenej Superstar. A zadarilo sa jej.

18.02.2020 07:00
superstar, superstar 2020, Foto:
Úvod novej Superstar zaujal slovenské publikum. Markíza výrazne zabodovala v komerčnej cieľovke.
debata (1)

Šiesty federálny ročník prešiel viacerými zmenammi, tvorcovia si od nich sľubujú prílev divákov, keďže Superstar počas posledných sezón postupne strácala dych. Nová porota, nové štúdio, hudobný doprovod na kastingoch a nateraz žiaden moderátor. Prvá časť obsahovala predstavenie novej päťčlennej poroty a následne predviedli talenty, ale aj jedinci z opačnej strany barikády. A diváci boli zvedaví!

Markíza sa pochválila, že štart tejto série Superstar malo vyššiu sledovanosť, ako štart v roku 2018. Celkovo pri obrazovkách sedelo až 468-tisíc Slovákov, čo je približne o 40-tisíc viac ako pri piatom ročníku. V strategickej cieľovke 12 – 54 sa sledovanosť vyšvihla až na 9,9% s trhovým podielom 26,3 percenta. Podiel takisto narástol o 2,8 percentu­álneho bodu v porovnaní spred dvoch rokov.

Markíze sa so Superstar výrazne zadarilo v obchodne relevantnej cieľovke 12 – 54, teda medzi mladšími divákmi. Iná situácia bola v skupine 12+.

V siedmom nebi na Jojke sa muselo uspokojiť s trhovým podielom na úrovni 17,3%, avšak so 456-tisícmi divákov. Superstar však príliš neotriasla Hniezdom na RTVS. To si udržalo stále nadpriemerný podiel na trhu – 17,5%. Dokonca v skupine 12+ bola RTVS jednotkou na trhu, premiérovú epizódu obľúbeného rodinného seriálu si pustilo až 513-tisíc divákov.

© Autorské práva vyhradené

1 debata chyba
Viac na túto tému: #RTVS #Superstar #oseriáloch #televízia Markíza #seriál Hniezdo