Bude to ďalšia Hypno šou? Markíza ide provokovať s ďalšou kontroverznou šou

, 09.01.2020 07:00
svadba na prvý pohľad,
Televízia Markíza ide skúsiť šťastie s novou kontroverznou šou. Otázne je, ako zareagujú diváci. Autor:

Tento týždeň je v znamení premiér na televíznych obrazovkách. Je to prvý týždeň, čo televízie prešli na postsviatočnú vysielaciu štruktúru. Už vo štvrtok televízia Markíza predstaví divákom šou, ktorej vysielanie avizovala už pomerne dlho, no nebol vytvorený priestor na jej prezentovanie. Svadba na prvý pohľad bude mať premiéru už vo štvrtok večer o 20:30.

Televízia hovorí o kontroverznej šou ako jedinečnom sociálnom experimente, otázne je, či a ako ju prijme konzervatívne slovenské publikum. Markíze už raz stávka nevyšla. Pred časom chcela uviesť Hypno šou, nakoniec odvysielala len jednu epizódu, s katastrofálnou sledovanosťou a ešte horšími diváckymi reakciami.

A veľmi rýchlo sa snaha stanice priniesť niečo iné na obrazovky zmenila a relácia sa expresne pratala preč. Dodnes toto patrí medzi najväčšie prešľapy. O svadbe na prvý pohľad televízia hovorí ako o šou, ktorú Slovensko ešte nevidelo.

O čo v nej ide? Odvážni nezadaní, ktorí v minulosti vyskúšali všetky možné spôsoby randenia, a stále nenašli toho pravého či tú pravú, sa prihlásili do nášho sociálneho experimentu. Výber partnera nechali na odborníkov z oblasti psychológie či biológie. Tí zo všetkých nezadaných záujemcov po náročných testoch vytvorili tri páry.

Tri nevesty sa v krásnych svadobných šatách, pred zrakmi svojich najbližších, uvidia s vybraným partnermi po prvý raz v živote. Po sobáši ich čaká svadobná cesta a štyri týždne spoločného života v jednej domácnosti. Takto si reálne vyskúšajú svadobný obrad, medové týždne aj spoločný život a prehodnotia „za“ aj „proti“ tohto experimentu.

Svadba na prvý pohľad vznikla na základe licencie podľa pôvodného formátu s názvom Married at First Sight, ktorý je celosvetovo najsledovanejšou a najdiskutovanejšou vzťahovou šou. Formát distribuuje spoločnosť Red Arrow, lokálne verzie vznikli vo viac než 30 krajinách vrátane USA, Veľkej Británie, Austrálie, Dánska, či Nemecka. Svadba na prvý pohľad nie je iba šou. Je to unikátny koncept, ktorý s obrovským úspechom odvysielali televízie po celom svete.

Markíza touto šou vyplní uvoľnený vysielací slot po Hornej Dolnej, ktorá bude mať v najbližších týždňoch pauzu vo vysielaní. Akousi náplasťou pre divákov bude repríza komediálneho seriálu Kuchyňa, ktorý sa bude vysielať hneď po tejto šou.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#televízia Markíza #Svadba na prvý pohľad #oseriáloch
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku