Poslednú epizóda si v skupine 12+ nenechalo ujsť až 648-tisíc divákov, v strategickej cieľovke 12 – 54 relácia takisto bodovala. Dosiahla vysoko nadpriemernú sledovanosť na úrovni 12.4% s trhovým podielom 35.3%. Akčný film Rýchlo a zbesilo 6 zaznamenal na Jojke v rovnakej cieľovej skupine trhový podiel 18% a komédia Nevera po slovensky na Jednotke RTVS trhový podiel 8.5 %.
Tretia epizóda dosiahla v cieľovke 12+ až 657-tisícové publikum. V strategickej cieľovej skupine 12 – 54 získala táto epizóda extrémne vysokú sledovanosť na úrovni 13.1% s trhovým podielom 35.7%.
Druhú časť si pozrelo až 578-tisíc divákov. V cieľovke 12 – 54 sledovanosť zotrvala nad desiatkou, konkrétne na 11.1 percentách s trhovým podielom 31.4%.
Prvá epizóda vysielaná u nás dokonca pokorila aj nedosiahnuteľný konkurenčný Talent. Celkovo si prvú časť pozrelo v skupine 12+ až 676-tisíc Slovákov. Išlo o najlepší tohtosezónny výkon programu TV Markíza. V skupine 12 – 54 uhrala rekordnú sledovanosť na úrovni 13.4% s trhovým podielom 35.6%.
Bude pokračovanie?
Výkon šou prekonal aj druhú sériu Sestričiek. Aj napriek extrémne náročnej produkcii sa Markíza rozhodla pokračovať v nakrúcaní. Nové časti by sa mohli dostať do vysielania opäť o rok. „Prvá epizóda je naďalej v oboch hlavných cieľových skupinách doposiaľ najsledovanejším programom TV Markíza v rámci aktuálnej jesennej sezóny. Obdobne vynikajúcu výkonnosť si udržali aj nasledujúce tri epizódy, pochopiteľne preto zvažujeme výrobu nových častí,“ uviedol PR manažér Lukáš Kočišek.