Veľký koniec programov! Ako sa lúčila Markíza a Jojka s obľúbenými reláciami?

, 04.12.2019 07:00
extrémne premeny, maroš molnár, chris powell,
Extrémne premeny sa vrátia s novými epizódami aj v roku 2020. Autor:

Minulotýždňová streda bola v znamení veľkých záverov obľúbeného seriálu na Jojke a reality šou o chudnutí na Markíze. Prvá polovica televíznej sezóny sa postupne uzatvára. V druhej polovici decembra televízie nabehnú na špeciálnu vianočnú štruktúru.

Markíza uzatvorila vysielanie druhej série Extrémnych premien, už teraz televízia avizuje, že v roku 2020 ráta s treťou sériou. K divákom by sa mala dostať opäť počas neskoršej budúcoročnej jesene. Produkčne mimoriadne náročná produkcia si vyžaduje dlhšiu prípravu a aj samotné nakrúcanie, keďže mapuje celý rok v živote účinkujúcich.

V strategickej cieľovej skupine 12 – 54 sa posledná epizóda stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. V tejto cieľovej skupine dosiahla šou v rámci aktuálnej jesennej sezóny svoj 2. najvyšší rating 9.3 % a historicky 2. najlepší trhový podiel 28.7 % od štartu formátu v septembri 2017.

V skupine 12+ Extrémne premeny taktiež bodovali. Celkovo si k obrazovkám sadlo 469-tisíc divákov, čo je taktiež druhý najlepší výsledok tejto sezóny. Šou o chudnutí potiahla aj nasledujúcu Farmu, ktorá v cieľovej skupine 12 – 54 zaznamenala rating 5.4 % a nadpriemerný trhový podiel 28.4 %.

Oproti utorku klesli o čosi podvečerní Oteckovia, ktorí sú však vo skvelej kondícii aj počas aktuálnej štvrtej série. Finále je naplánované na Mikuláša. Následne denný seriál bude mať vianočnú pauzu, vrátiť by sa mal začiatkom januára. V cieľovej skupine 12–54 dosiahli nadpriemerný rating 9.1 % a trhový podiel 33.8 %. Minulotýždňová stredajšia epizóda prilákala 471-tisíc divákov starších ako 12 rokov.

Na Jojke finišoval komediálny seriál Delukse, televízia nakrútila 16 epizód. Celkovo seriál dosahoval priemerné hodnoty a patril k najlepšie sledovaným seriálom Jojky popri Hrobárom a Za sklom. Delukse sa rozlúčilo s trhovým podielom na úrovni 17.2 %, pri obrazovkách sedelo 357-tisícové publikum.

Divákov priveľmi nezaujala jednorázový pokus s návratom kontroverzných šou. Novinka so Zuzanou Plačkovou – InstaQueen uhrala trhový podiel len na úrovni 10.4 %, Jednotka RTVS odvysielala film Goodbye, Lenin! s dosiahnutým podielom na trhu 7.5 %.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ

#televízia Markíza #televízia JOJ #oseriáloch #Extrémne premeny #Delukse
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku