Prima spúšťa krimi kanál, Slovákom musia stačiť ošumtelé reprízy

15.03.2018 07:00

Televízia Prima spustí v nedeľu 2. apríla svoj ôsmy televízny kanál nazvaný Prima Krimi. Bezplatný program bude zameraný na zahraničné seriály s kriminálnou tematikou.

Časť obsahu prevezme zo stanice Prima Love. Uviedli to zástupcovia spoločnosti FTV Prima. Vysielanie nového kanála Prima Krimi zaistí tretí digitálny multiplex Czech Digital Group, satelitní prevádzkovatelia, kábloví operátori a internetovej televízie.

„Od Prima Krimi si sľubujeme väčšiu tematickú rozmanitosť našich kanálov a predovšetkým nárast podielu diváckej sledovanosti skupiny Prima, pretože cielime na širokú divácku skupinu,“ uviedol generálny riaditeľ FTV Prima Marek Singer.

Vysielanie začne seriálom Kráska a zviera IV. Prvý večer ponúkne thriller Dievča vo vlaku. Na programe sú seriály ako Odpadlík, Vraždy v Midsomeri, Myšlienky zločinca, Polícia New York, Kosti alebo novinka American Crime Story: Versace, ktorá bude exkluzívnu premiére len niekoľko mesiacov po americkej premiére.

Existujúci tematický kanál Prima Love sa vráti predovšetkým k oddychovej tvorbe pre ženy, zameria sa na romantické seriály, filmy a telenovely.

Prima v Česku vysiela kanály Prima, Max, Love, Cool, Zoom a kanál Prima Plus, ktorého vysielanie je šírené na Slovensku. Práve slovenská mutácia sa mala pôvodne dočkať pozitívnych úprav a postupne mali niekoľkoročné reprízy ustúpiť do úzadia. Zástupcovia televízie však potvrdili, že momentálne z týchto plánov zišlo. Slovákom tak musia stačiť častokrát desať a viac ročné reprízy pôvodnej tvorby televízie Prima, ktoré sú v hlavnom vysielacom čase vystriedané aktuálnym spravodajstvom a premiérovými epizódam jej najnovších seriálov. Trhové podiely Primy Plus sú na Slovensku minimálne na úrovni 0.6%.

Prima v roku 2016 zvýšila zisk po zdanení o 61 percent na 481,4 milióna českých korún. Tržby stúpli o viac ako sedem percent na takmer tri miliardy korún. Prima je druhá najsledovanejšia komerčná televízna skupina za Novou. V januári mala podiel takmer 21 percent medzi divákmi staršími 15 rokov. Nova mala skoro 29 percent a verejnoprávna ČT cez 32 percent. Televízie sú najväčším reklamným subjektom s podielom zhruba 45 percent na celkových inzertných výdavkoch v Česku.

#Prima PLUS #Prima
Sleduj najnovšie články na našom Facebooku
Ponuky zo Zľavy.Pravda.sk